Gå til innhold

Kontakt m/ andre småbarnsforeldre?

Anbefalte innlegg

Gjest tuveluva

Så alle vennene dine er aleneforeldre i 20 årene? Hva slags kriterier er det? Jeg er småbarnsmor selv, i midten av 20-årene, men jeg kan nok ikke bli din venn siden jeg da uheldigvis for deg har mann, også har jeg 2 barn. Men etter å ha lest mye av det du lirer av deg så passer ikke du inn i mine venne-kriterier, for jeg vil gjerne ha voksne venner.

Fortsetter under...

Så alle vennene dine er aleneforeldre i 20 årene? Hva slags kriterier er det? Jeg er småbarnsmor selv, i midten av 20-årene, men jeg kan nok ikke bli din venn siden jeg da uheldigvis for deg har mann, også har jeg 2 barn. Men etter å ha lest mye av det du lirer av deg så passer ikke du inn i mine venne-kriterier, for jeg vil gjerne ha voksne venner.

-ler- Du så kanskje ikke helt poenget med tråden min, du?

??????? Dette skjønte jeg ikke bæret av.......

??????? Dette skjønte jeg ikke bæret av.......

Nei, det er litt vanskelig å si.

tuveluva tror tydeligvis at jeg er rasist, fordi jeg sa at jeg ikke hadde så mye til felles med de muslimske familiene i oppgangen min og tror visst det hadde med hudfarge å gjøre.

Hun har nok bare misforstått litt :)

Nei, det er litt vanskelig å si.

tuveluva tror tydeligvis at jeg er rasist, fordi jeg sa at jeg ikke hadde så mye til felles med de muslimske familiene i oppgangen min og tror visst det hadde med hudfarge å gjøre.

Hun har nok bare misforstått litt :)

Jeg så den, ja ;-)

Noen har det med å tolke alt i verste mening ;-)

punky brewster

Finnes nok flere foreniger som arrangerer treff for mødre og barn og også enslige og barn. Røde kors, aleneforeldreforening eller lignende. Kanskje dere kan gå på et kurs sammen feks svømming eller musikk. Da blir man også kjent. Hør med helsesøster om hun vet om noe. henger ofte oppslag på helsestasjoner

Annonse

Åh herregud.

Jeg forstår du ikke kjenner meg, men det burde kanskje du også huske på?

Jeg er ikke spesielt interessert i kontakt med familier med tre, fire barn som er i 30-årene. Det får jeg nok av på Åpen Barnehage. Aller helst vil jeg ha kontakt med unge aleneforeldre, slik som meg. Om du kjenner mange muslimske alenemødre med et eller max. to barn i 20-årene, så må du gjerne sende de min vei. HER bor det i alle fall bare mor/far/barn familier og de aller fleste synes som sagt min livsstil er ganske forkastelig, ellers hadde jeg tatt kontakt med kvinnene i oppgangen min.

''Jeg er ikke spesielt interessert i kontakt med familier med tre, fire barn som er i 30-årene. ''

Nei, det er hyggeligere å omgås folk som har barn som er jevngamle med ens eget, og med så store barn blir det litt rart.....;-)

''Jeg er ikke spesielt interessert i kontakt med familier med tre, fire barn som er i 30-årene. ''

Nei, det er hyggeligere å omgås folk som har barn som er jevngamle med ens eget, og med så store barn blir det litt rart.....;-)

Haha :D Jeg merket meg også den dårlig formulerte setningen og må bare beklage ;)

Finnes nok flere foreniger som arrangerer treff for mødre og barn og også enslige og barn. Røde kors, aleneforeldreforening eller lignende. Kanskje dere kan gå på et kurs sammen feks svømming eller musikk. Da blir man også kjent. Hør med helsesøster om hun vet om noe. henger ofte oppslag på helsestasjoner

Det skal jeg sjekke ut, takk for tipset :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...