Gå til innhold

Facebook-spørsmål igjen - u/t

Anbefalte innlegg

Gjest Rebekka West

Jeg fikk en e-post (av den typen som blir automatisk utsendt) om at noen har lagt meg inn som venn på Facebook. Ja vel, hva betyr det da? Har ingen interesse av Facebook og følger ikke med på hva det gjelder, men vil gjerne vite hva det innebærer at noen tydeligvis har lagt navnet mitt (og mer til?) på nettet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291181-facebook-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-igjen-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875

Tror ikke du vil bli lagt til som venn i det hele tatt etter det jeg har skjønt, slik at kun den personen VET at du er "venn".

Man kan nemlig logge på med f eks hotmailaddressa si og da leser facebook alle kontaktene du har og sender en slik mail til alle/de man velger ut. Man må jo også bruke en mailaddresse for å få registrert seg, så den søker gjennom hele facebook også, så var du vært registrert der, så ville den du fikk mailen fra, se at du også er på facebook. Slik kan man da lettere finne folk igjen på facebook.

Du kan jo gjerne si til personen at du ikke er intressert i å være der? Tilfeller personen er en sånn "egoist" som legger ut bilder av andre uten å spørre om det er greit. For personen er nemlig pliktet å fjerne bilder av deg og personen f eks, om du ikke vil. Loven er slik.

Så vet du det også.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...