Gå til innhold

A magasinet i dag

Anbefalte innlegg

For å ikke bryte inn i diskusjonene som allerede er skrevet svarer jeg direkte under hovedinnlegget selv om svaret mitt er ment for flere andre svar.

Ser det blir referert til artikkelen/metoden som holding og at den er relevant ved RAD. Mener å gjenkjenne artikkelen det ble henvist til fra et av adopsjonsbladene. Hvis det er den handler den ikke bare om holding, men om flere teknikker fra atferdsterapi og ble imøtegått av fagfolk i bladet som kom etter. Jeg er ingen spesialist på RAD, men har god kunnskap om mange andre funksjonsforstyrrelser og det er nytt for meg at det skulle være bare én metode som kunne brukes/ha virkning. Regner derfor med at det gjelder RAD også. Det at en metode virker er dessuten ikke tilstrekkelig argument for at det er riktig å bruke den, noe det finnes uendelig mange eksempler på, både i barneomsorg og på andre samfunnsområder.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...