Gå til innhold

super søte kort til salgs.......

Anbefalte innlegg

michel1365380617

http://www.adopsjonsforum.no/local.aspx?avdeling=1457

prisene er for vanlige kort;

1 stk kort kr 15,-

1 stk kort m/ konvolutt kroner 20,-

10 kort kroner 130,-

1 av hvert motiv kroner 200,-

priser for julekort;

1 pk a 12 stk julekort kroner 250,-

1 pk til/fra lapper a 12 stk kroner 100,-

pakketilbud, 6 julekort og 12 til/fra lapper, kroner 200.-

porto kommer i tillegg

størrelse på korta er 14 +14 cm

Må bare få skryte av desse, og oppfordre flest mulig til å gjøre det samme som meg... Det går til ei veldig god sak.

Og mens jeg er her inne, må nå jeg bare fortelle at her hjemme går det strålendes!! Lille prinsen er så snill og god og deilig og flott .......... Ja slik som alle mødre syns om sine søte små.

Han er en smule skeptisk til dette hvite rare som kommer fra himmlene og legger seg på bakken noen timer, for så å forsvinne igjen.... Å sitte på akebrett opp på det i tillegg er heller ikke populært........... men han skal tidlig krøkes, så vi oppsøker nok vinteren ofte fremover. Finnes vel en kur for dette oxo.

Snuppa i huset har forresten fått sin første hjernerystelse. Hun fann ut at det kunne være lurt å ikke høre på mammen sin, også sykle ned den bakken hun ikke fikk lov til.... Der stod det jammen med en bil parkert, og den traff hun med et smell!!!... Først hyl, så bevistløs...mammen ble lettere hysterisk, men fikk hun til lege og fikk dom på saka............. ingen tv, radio, lesing, dans.....noe som er gøy........... Så da var det å holde berta i ro i 5 dager.... Det gikk jo sånn passe bra. jeg holdt på å bli sprø, jenta var lei, og dagane gikk veeeeeeeeeeelig seint.. Men nå er dette glemt, og hun er i 220 igjen.. deilig!!

Men nok slader for i dag... må ta meg av søte små barn

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291214-super-s%C3%B8te-kort-til-salgs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, så ekkelt med lillesnuppa, men så bra at hun nå er i 220 igjen.. Tipper nok at hun ikke gjør det en gang til!

Husker godt da vår lille engel så snø første gangen,, dette var i midten av november 2003,, da hadde vi vært i Norge i 3 mnd... det første han sa da vi åpnet døren og gikk ut var " brrrr kaldt" ! Litt skeptisk, men etterhvert bare morsomt!!

michel1365380617

Oi, så ekkelt med lillesnuppa, men så bra at hun nå er i 220 igjen.. Tipper nok at hun ikke gjør det en gang til!

Husker godt da vår lille engel så snø første gangen,, dette var i midten av november 2003,, da hadde vi vært i Norge i 3 mnd... det første han sa da vi åpnet døren og gikk ut var " brrrr kaldt" ! Litt skeptisk, men etterhvert bare morsomt!!

Ja det er godt når de får litt tid til å venne seg til snøen... Vi kom hjem i august, så heldigvis for lang tilvenning til surt og kladt vær:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...