Gå til innhold

bitte liten skrift (internett)

Gjest ser så vidt noe som helst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest pærebrus875

På sønnen sin PC (ikkje på min) er skrifta så stor (fks.på "dol") at eg må scrolle både vertikalt og horisontalt for å lese hele innlegga.

Ka gjør eg da?

Han bruker _ikkje_ Internett Explorer.

Firefox har vel samme som IE, ctrl + rullehjul, hvis ikke er View/Vis et fint sted å titte ;-). Der står det noe som heter Text size/Skriftstørrelse... sansynligvis også i Opera.

Firefox har vel samme som IE, ctrl + rullehjul, hvis ikke er View/Vis et fint sted å titte ;-). Der står det noe som heter Text size/Skriftstørrelse... sansynligvis også i Opera.

Tror det var Firefox han hadde ja (han er ute å selger aviser så eg rakk ikkje spørre), det der skal eg prøve umidelbart.

Takk for tips, du er jo en reser på Data du ! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...