Gå til innhold

Ski til jul, 8 åring? Eller vente på januarsalge

Anbefalte innlegg

Hei

Jenta på 8 trenger nytt skiutstyr. Lurer på å gi henne det til jul, som julegave. Men det er jo slett ikke det hun ønsker seg, da....

Dessuten blir det kanskje veldig mye billigere i januar?

Er det mulig å få tak i rimelig skiutstyr (langrenn) nå før jul? bor i Oslo. Jeg føler at dersom hun får det til jul, så må vi i tillegg gi henne en liten annen presang, noe hun ønsker seg. Så det blir jo litt dyrt. Og som jeg skrev lenger ned, så vil jeg gjerne unngå å bruke alt vi har på julen.

så. Skal vi heller gi henne skiutstyret senere, eller blir det ikke salg på dette før snøen er borte? Er det salg på ski i januar?

Hvilken butikk har rimelige ski?

Fortsetter under...

Skiutstyr kommer som regel ikke på salg før langt på utpå vinteren, rundt påsketider. Og da er det bare rester igjen, ikke gitt at du får både ski og sko i riktig str. Eller kanskje det bare er dyre ski igjen.

Jeg har funnet ut at skipakker er rimeligste løsning for små barn.

Jeg frykter at Snuppa på 7 år trenger nytt skiutstyr, har en mistanke om at skiskoene er for små, skal plukke dem frem i morra og sjekke. Kjøpte skipakke til henne for 2,5 år siden etter påske og betalte da 599,- for sko, ski og bindinger. Litt dyrere på denne tiden av året sikkert, men akkurat det må hun jo ha synes jeg.

Heng opp lapp i butikken om at pent brukt skiutstyr ønskes kjøpt? Så kjøper du heller skisko om du synes at arv er dumt. Skisko er som regel lite brukt. Hvertfall her i sør.....

Det bruker ofteå være slike byttedager ved skoler og slikt, sjekk det ut i ditt nærområde kanskje?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...