Gå til innhold

Om julen en gang til: Julehuset i Drøbak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel mest verdt et besøk for voksne som er på jakt etter nisser og juleting, guttungen på seks syns egentlig ikke det var så veldig spennende med alle de nissene og julepynten.

Men å stikke innom som snarest hvis man likevel går forbi er jo greit, mye juleting der inne :-)

Annonse

Det er verd et besøk om du er ute etter å kjøpe julepynt av ulike slag. Tror ikke det er noen stor opplevelse for barn på 6 og 8, selv om de kanskje kan synes det er koselig å være med dit.

Dersom dere vil til Drøbak ta mye heller en tur til Follo Museum på førjulsdagen. Arrangeres 9 desember kl 12 - 16. Der er det mye mer moro for barn

...tror jeg neppe vi bruker tid og penger på å reise dit! Har ikke råd til ny julepynt, så da er det kanskje bortkastet.....

Det er bare en overlesset butikk (sier jeg, som er utstyrt med lav krimskramsfaktor).

Dra heller innom der midt på sommeren (når du har fått feriepenger), det er minst like eksotisk og artig med et julehus da. Kombiner evt. med Oskarsborg og akvariet i Drøbak, det tror jeg blir vel så morsomt for ungene dine.

...tror jeg neppe vi bruker tid og penger på å reise dit! Har ikke råd til ny julepynt, så da er det kanskje bortkastet.....

Det er jeg helt enig med deg i, dropp det.

Julehuset er ikke hva julehuset en gang var. Før fant du juleting der som du ikke fant andre steder, nå finner du det samme overalt.

Det er bare en overlesset butikk (sier jeg, som er utstyrt med lav krimskramsfaktor).

Dra heller innom der midt på sommeren (når du har fått feriepenger), det er minst like eksotisk og artig med et julehus da. Kombiner evt. med Oskarsborg og akvariet i Drøbak, det tror jeg blir vel så morsomt for ungene dine.

Hvis først laban har tenkt seg med ferga til Oscarsborg, og drar fra Sundt-brygga, er det påkrevd å komme innom den butikken/kontoret som ligger der og hilse på ;-)

Hvis først laban har tenkt seg med ferga til Oscarsborg, og drar fra Sundt-brygga, er det påkrevd å komme innom den butikken/kontoret som ligger der og hilse på ;-)

Vanskelig å si hva sommeren vil bringe, men ha i hvert fall en riktig god førjulstid! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...