Gå til innhold

Jul og logistikkproblemer

Anbefalte innlegg

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195411845' post='3723074]

Herregud, jula blir ikke det den en gang var. Stakkars dere, skjønner godt at sønnen din er knust,, og broren din og eksen din er _menn_, i sin rette, idiotiske forstand...!

Men det opplegget med at kjæresten din velger jul med eks og stedatter??! Det skjønte jeg ikke helt.

Jeg har forøvrig øst edder og galle over Lillemus i noen dager nå. Jula blir ikke optimal i heimen her heller :(

''Men det opplegget med at kjæresten din velger jul med eks og stedatter??! Det skjønte jeg ikke helt.

''

Ingen kommentar...

(Jeg er sur for det, men jeg skjønner at jeg ikke kommer noen vei med å surne...)

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

25

• morsan

9

• Persille1365381127

7

• frosken

5

Mest aktive i denne tråden

''Men det opplegget med at kjæresten din velger jul med eks og stedatter??! Det skjønte jeg ikke helt.

''

Ingen kommentar...

(Jeg er sur for det, men jeg skjønner at jeg ikke kommer noen vei med å surne...)

Det skjønner jeg. Hadde blitt rasende jeg. Snakk om prioritering... *trøsteklem*

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195412063' post='3723081]

Det skjønner jeg. Hadde blitt rasende jeg. Snakk om prioritering... *trøsteklem*

Takk, Lotte. :)

Jeg er bare så lei av det hele. Jeg er skuffet over broren min og jeg er ikke enig i kjærestens prioriteringer. Selv om jeg har forståelse for at han vil være sammen med datteren julaften. Men tre dager, da... :(

Annonse

Takk, Lotte. :)

Jeg er bare så lei av det hele. Jeg er skuffet over broren min og jeg er ikke enig i kjærestens prioriteringer. Selv om jeg har forståelse for at han vil være sammen med datteren julaften. Men tre dager, da... :(

Åh, er det hans datter?! Trodde du skrev eksen og stedatteren, jeg?

''

Ingen kommentar...

Vi blir 9 stykker her hos oss på julaften vi: meg, kjæresten, mine to unger, mine to søstre + kjæresten til en av dem og så eksen min og ungenes stemor. :o) Jeg gleder meg!

Persille1365381127

Broren din er egoistisk spør du meg - omtrent som mine søstre... Men; tipper han ikke har vært alene om den avgjørelsen? Iom at det er hennes familie i år?

Iom at eksen din ikke har flere barn, så burde han kunne ha byttet med deg...

Og nye kjæresten? Skjønte ikke helt. Er det hans datter og din stedatter? Eller hans stedatter? Men uansett; tre hele dager med eksen??

Annonse

Broren din er egoistisk spør du meg - omtrent som mine søstre... Men; tipper han ikke har vært alene om den avgjørelsen? Iom at det er hennes familie i år?

Iom at eksen din ikke har flere barn, så burde han kunne ha byttet med deg...

Og nye kjæresten? Skjønte ikke helt. Er det hans datter og din stedatter? Eller hans stedatter? Men uansett; tre hele dager med eksen??

''Broren din er egoistisk spør du meg - omtrent som mine søstre... Men; tipper han ikke har vært alene om den avgjørelsen? Iom at det er hennes familie i år?''

Ingen tvil om at brorsan er en egobæsj. Men jeg har altså "pressa" dem til å tilbringe 1. dag med vår familie, som er en lang koselig brunsj med gamle naboer, og dette betyr mye for fatter, det veit jeg.

''Iom at eksen din ikke har flere barn, så burde han kunne ha byttet med deg..''

Det er ikke engang noe tema å spørre om det. Vår konflikt er såpass heftig at våre ferier er spikra i en skriftlig avtale fram tom. 2010. (!) Ingen rom for fleksibilitet, og det er nok like greit.

''Og nye kjæresten? Skjønte ikke helt. Er det hans datter og din stedatter? Eller hans stedatter? Men uansett; tre hele dager med eksen?''

Hans stedatter og hans eks, ja. Jeg forstår at han vil tilbringe julaften med datra, men synes det er heftig med 3 dager på en annen kant av landet. :(

Persille1365381127

''Broren din er egoistisk spør du meg - omtrent som mine søstre... Men; tipper han ikke har vært alene om den avgjørelsen? Iom at det er hennes familie i år?''

Ingen tvil om at brorsan er en egobæsj. Men jeg har altså "pressa" dem til å tilbringe 1. dag med vår familie, som er en lang koselig brunsj med gamle naboer, og dette betyr mye for fatter, det veit jeg.

''Iom at eksen din ikke har flere barn, så burde han kunne ha byttet med deg..''

Det er ikke engang noe tema å spørre om det. Vår konflikt er såpass heftig at våre ferier er spikra i en skriftlig avtale fram tom. 2010. (!) Ingen rom for fleksibilitet, og det er nok like greit.

''Og nye kjæresten? Skjønte ikke helt. Er det hans datter og din stedatter? Eller hans stedatter? Men uansett; tre hele dager med eksen?''

Hans stedatter og hans eks, ja. Jeg forstår at han vil tilbringe julaften med datra, men synes det er heftig med 3 dager på en annen kant av landet. :(

Men det er jo ikke hans datter?? Hvorfor skal han tilbringe jul med dem da?

Men det er jo ikke hans datter?? Hvorfor skal han tilbringe jul med dem da?

Bra stefar? Mange stefedre ender jo opp som barns sosiale fedre, og kan være den eneste faren de har kjent. I såfall er det like ille å miste kontakten som om det var biologisk far.

Persille1365381127

Bra stefar? Mange stefedre ender jo opp som barns sosiale fedre, og kan være den eneste faren de har kjent. I såfall er det like ille å miste kontakten som om det var biologisk far.

Var ikke klar over at det var et langvarig forhold, og at barnet ikke kjente til noen andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...