Gå til innhold

Magasin/månedsblad for jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det et bra magasin/måndesblad for jenter i 11-12 års alder som jeg kan gi bort i julegave? Et skikkelig pluss hvis det er et hesteblad. Link til en hjemmeside?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi på 12 år abbonerer på Julia og er utrolig fornøyd. Dog ikke noe særlig hestestoff i bladet, men jeg personlig synes det er en fin blanding av stoff for jenter fra 10 år og oppover.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg ser at de også selger magasinet "Julia". Vet du noe om alder på leserne til det bladet?

Datteren min abonnerte på Julia i en periode fra hun var 10-11 år vil jeg tro. Hun leste det ganske lenge.

Skrevet

Julia er et norsk, veldig "skikkelig" blad. Dvs. det er ikke så tenåringsaktig og overfokusert på voksenting (utseende, sminke, sex...) som mye av det andre som jentene leser.

Av den grunn (nå er jeg helt ærlig og forsøker ikke å være korrekt) synes mange det er litt barnslig, så det har forholdsvis unge lesere. Men for jenter under 12-13 er det nok helt greit, spesielt når man slipper å bruke lommepenger på det.

Du får nok mer fornuftig innhold for pengene der enn i mange andre blader, hvis det kan være noen trøst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...