Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er ikke uenig i det du sier! :-)

Men kanskje jeg er litt som disse franske damene - at jeg liker best den som har en ansiktsfasong som ligner mest på min egen? Jeg ligner ikke på Pollina, men hun er den av de tre som har mest lik ansiktsfasong.

Faktisk så minner hun meg utseendemessig litt om niesen min (og niesen ligner heller ikke på meg! *S*)

Den som spurte om ticket tror jeg var hun lille rødhårede... hva het hun - Cappelen?? Eller bare gift med Cappelen?

-sniker seg inn- Jeg har så vidt sett på programmet (jeg lover!), men jeg likte også Pollina. Og hun har min ansiktsform ;)

Men jeg liker også attituden hennes og den litt androgyne væremåten. Hun virker som hun vet hva hun vil. Alt basert på noen få minutters seeing, selvfølgelig ;)

Fortsetter under...

Ja, det at de skal selge deg noe taler jo litt i mot.

På den annen side mistenker jeg bare helt alminnelig nærsynthet, og her har jeg jo lang og god erfaring med optikere selv, etter at jeg fikk mine første briller som 11-åring! ;-)

Det er sikkert greit å gå til optiker:-)

Høres litt styrete ut å først måtte gå til fastlege, deretter øyenlege.... Lettere med bare optiker! :-)

Men 2 ukers ventetid var jo ikke så verst.

Jeg selv 'debuterte' hos optiker som 11 åring.

Man kan sikkert bare ringe fastlegen å få en henvisning i posten, men hvis legen er som vår, så må du argumentere for å få lov å gå til øyelege. Vår lege skjønte ikke vitsen med at vi skulle sende jentungen dit. Enden på visa er at hun faktisk trenger briller

-sniker seg inn- Jeg har så vidt sett på programmet (jeg lover!), men jeg likte også Pollina. Og hun har min ansiktsform ;)

Men jeg liker også attituden hennes og den litt androgyne væremåten. Hun virker som hun vet hva hun vil. Alt basert på noen få minutters seeing, selvfølgelig ;)

Noen få minutters seing er tross alt ikke mer enn de fleste modellkundene får på en casting;-)

Tipper vi får se mer til henne selv om hun ikke vant:-)

Det er sikkert greit å gå til optiker, men jeg er blitt så skeptisk til optikere også at jeg dobbeltsjekker med synstester hos ulike optikere...

Som tenåring gikk jeg til optiker for å sjekke synet fordi jeg hadde så mye vondt i hodet. Det var tydeligvis en optiker som så penger i det meste, og fant selvfølgelig ut at jeg var helt nødt til å ha briller. Jeg slet et halvår med enda verre hodepine enn før, og havnet til slutt hos øyelege. Fikk der beskjed om at synet mitt var som det skulle være, jeg hadde ikke behov for briller på det tidspunktet, og halvåret hadde vært et bortkastet he¤%&/ med mye gråt og kamp mot disse ubrukelige brillene.

Etter den episoden er jeg veldig skeptisk til optikere. Men selvfølgelig; noen er vel kanskje ikke like opptatt av å selge som andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...