Sofies mamma Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Hvor får jeg tak i det? Ikke napp hos møbelkjedene. Etter omgangsyke i helgen fant jeg ut at det hadde jammen meg vært lurt å ha et tynt lag beskyttelse på madrassen. Tisselaken med plast blir altfor klamt for barna. 0 Siter
Atene Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Jeg har ihvertfall en. Den er fra Jensen. Men hvor den er kjøpt, vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Jysk reklamerer med at de har overmadrasser i alle størrelser. www.jysk.no Hilsen 0 Siter
Helmi Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Jeg har bestilt både madrasser og overmadrasser med spesielle mål både hos Skeidar og Bohus. Hvis det lages madrasser i den størrelsen du skal ha, så kan butikken bestille. 0 Siter
morsan Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Vi har brukt det som kalles "madrasstrekk" fra SparKjøp. Riktignok er senga 2 meter, men dette trekket er såpass tynt at det burde ikke by på problemer å stappe den ned 15 cm i hver kortende. http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=51100-6 Ellers kan du på hansen & Dysvik få skumgummimadrasser skåret til i enhver tykkelse og lengde, men det er etter min erfaring ikke noe deilig med laken direkte oppå skumgummi. Vi prøvde det på ei hytte - lakenet klistret seg fast til skumgummien og vi måtte derfor tre på et ekstra dynetrekk rundt overmadrassen før vi la på laken. 0 Siter
PieLill Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Du får en som er bittelitt for liten på Ikea, tror jeg. 160*70 ? mvh 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 Vi har brukt det som kalles "madrasstrekk" fra SparKjøp. Riktignok er senga 2 meter, men dette trekket er såpass tynt at det burde ikke by på problemer å stappe den ned 15 cm i hver kortende. http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=51100-6 Ellers kan du på hansen & Dysvik få skumgummimadrasser skåret til i enhver tykkelse og lengde, men det er etter min erfaring ikke noe deilig med laken direkte oppå skumgummi. Vi prøvde det på ei hytte - lakenet klistret seg fast til skumgummien og vi måtte derfor tre på et ekstra dynetrekk rundt overmadrassen før vi la på laken. PERFEKT! Tusen takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.