Gå til innhold

Patent søknad


jul_hansen

Anbefalte innlegg

Jeg jobber for tiden med å skrive en patentsøknad. Jeg har funnet opp en treningsstang som isolerer bryst ved brysttrening og rygg ved ryggtrening.(dette gjøres ved å fjerne bruken av arm musklaturen under øvelsene)

Med denne treningsstangen kan en også gjøre den negative fasen av repetisjonen tyngre enn den positive.

Treningstangen kan produseres til en meget lav pris.

For å kunne motta økonomisk støtte til vidre utvikling, må jeg kunne dokumentere følgene:

-At det er en fordel om den negative fasen av repetisjonen er tyngre enn den positive.

-Hvor vanskelig det er for mange å effektivt trene bryst/rygg.

-At det er et marked for et apparat som gjør dette dette.

Er interesert i gode linker plus å komme i kontakt med noen som har utdannelse innen idrettsmedisin.

Hvis du ikke har utdannelsen, vennligst les videre...

Dersom det er noen her som kunne tenke seg å bruke et slikt apparat en gang i framtiden. Vennlist send meg en mail. Skriv hvor mye du i teorien kunne tenke deg å betale for appartet eller om du kun ville brukt det hvis det allerede var der du trener. Jeg trenger også en bekreftelse på at jeg kan bruke disse uttalelsene i søknaden.

På forhold TUSEN TAKK FOR ALL HJELP

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm.. fjerne bruk av armmuskulatur - det skal bli spennende å se! Ellers mener jeg å vite at man i alle fall er sterkere i negativ fase enn positiv, men at man skal være tilbakeholden med slik trening (fører lett til overtrening, forhøyet skaderisiko). Skal se om ikke jeg kan finne noe dok. på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...