Gå til innhold

Kan dere anbefale spill, nintendo ds

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prinsesse Peach er morsom

det samme er Animal Crossing og Nintendogs.

Guttungen min på 8 år og jeg liker også Mario-spill, særlig Partners in Time, Super Mario, Mario Cart, Mario 64 (usikker på navnet)

-det går an å få kjøpt brukte spill i noen spillbutikker såvidt jeg vet.

Gjest Spekepølse

Guttungen min på 8 år og jeg liker også Mario-spill, særlig Partners in Time, Super Mario, Mario Cart, Mario 64 (usikker på navnet)

Supermario er knall! For barn og voksne:)

Du kan også spille GameBoy Advanced-spill på DS - de er billigere, i hvert fall brukt

tzatziki1365380058

Tusen takk, da har jeg gått til innkjøp av nintendogs og princess peach. Det får holde i første omgang. Puh, dyrt....

tzatziki1365380058

Supermario er knall! For barn og voksne:)

Du kan også spille GameBoy Advanced-spill på DS - de er billigere, i hvert fall brukt

Hun har gitt beskjed om at hun ikke ønsker seg super-mario- spill. Tror hun mener det er for gutta (?)

Men takk for tipset :)

Annonse

tzatziki1365380058

Har de ikke et et system i USA enn de har i Norge? Noe med PAL og sånt? Du bør i alle fall forsikre deg om at spillene kommer til å fungere, før du kjøper dem i Norge.

Vi har sjekket det, og det er i orden. Men takk for tipset.

Spill, derimot, tør vi ikke kjøpe der. Det er en ukjent verden for meg, så jeg vet ikke helt om man må kunne engelsk for å bruke de spillene som er kjøpt i USA.

Men jeg kjenner at jeg fremdeles er sjokkert over hvor dyrt det er!!

Spill, derimot, tør vi ikke kjøpe der. Det er en ukjent verden for meg, så jeg vet ikke helt om man må kunne engelsk for å bruke de spillene som er kjøpt i USA.

Spillene er dyre, ja. Og jeg tror du gjør lurt i å ikke kjøpe fra utlandet, om dere er avhengig av norsk språk.

Nintendogs og Super Mario 64 har vært populære her, men det er et par år siden jeg kjøpte dem inn, og det har sikkert kommet mye nytt på markedet nå.

Jeg kjøpte Nintendogs i England, det er akkurat det samme spillet som man får kjøpt her.

Jeg kjøpte Nintendogs i England, det er akkurat det samme spillet som man får kjøpt her.

Tror hele Europa bruker samme systemet (PAL), men er ikke sikker. USA og Norge bruker i alle fall ikke samme system, men om det også har noe å si for DS, det skal jeg ikke insistere på.

tzatziki1365380058

Tror hele Europa bruker samme systemet (PAL), men er ikke sikker. USA og Norge bruker i alle fall ikke samme system, men om det også har noe å si for DS, det skal jeg ikke insistere på.

http://www.teknofil.no/wip4/nintendo_ds_lite_pal_ntsc/d.epl?id=16162

I tillegg har mannen ringt leverandøren og fått vite det samme, kompatibel "all over".

Annonse

Dette har ikke noe å si på Nintendo DS, den er lik over hele verden.

Det er bare tv'n som er forskjellig.

Dette har ikke noe å si på Nintendo DS, den er lik over hele verden.

Det er bare tv'n som er forskjellig.

Aha :) Jeg husker det var noen greier med PAL og ikke da det i en tid ble kjøpt spill til både Playstation og Nintendo 64. Godt at de har gjort DS sonefri, da.

Hun har gitt beskjed om at hun ikke ønsker seg super-mario- spill. Tror hun mener det er for gutta (?)

Men takk for tipset :)

Huff - Super Mario er jo kjempemorro for BÅDE jenter og gutter, mener nå jeg.... (Kjenner både jenter og gutter som liker "new Super Mario Bros" kjempegodt!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...