Gjest vanskelig å finne riktig gave... Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Må ha tips til 40 årspresang til dame og mann (to gaver). Aner ikke hva jeg skal finne på......Pris? c 300,- Og så haster det, skal kjøpe i morgen! "Vet det ikke er tema men dere vet jo så mye her på småbarnsforum *blunker*... 0 Siter
Petal Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Vanskelig å si noe om uten å vite om interessene deres. Gavekort på spa til damen og kanskje også til mannen? 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Veldig ofte så tar jeg meg i å kjøpe det jeg selv kunne tenkt meg, til andre..... Gavekort er supert, eks på bokhandel eller parfymeri. Det passer vel til begge det? 0 Siter
PieLill Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Til henne: Elektrisk skrujern eller drill. Til ham (Om han alt har elektrisk skrujern): Kokebok, elektrisk salt / pepperkver eller annet fancy til kjøkkenet. mvh 0 Siter
....AV Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Bok til begge. Gjerne en bok om noe som interesserer dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.