Gå til innhold

Hvor kjøpe gull, diamanter og skatter?

Anbefalte innlegg

Vi må nemlig ha noe oppi Sabeltannskattekista som lillebror skal få til jul. Den er litt mindre enn et A-4 ark!

Jeg finner kun jenteting (les rosa smykker, diadem osv) i butikkene. Jeg ønsker gullmynter (metall eller plastikk), diamanter og andre skatter som er i en grei størrelse, ikke mindre enn kronestykker.

Håper noen kan hjelpe meg? Har nemlig vært i 3 lekebutikker og ingen har. Finnes noe på nett?

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Annonse

Persille1365381127

Blomsterforretniger, og andre dekorforretninger har ofte "diamanter" og andre edelstener til å pynte i vaser med?

Sjokoladepenger burde vel være mulig å få tak i... På Nille o.l. kanskje?

Og så kommer jo juletrepynten snart - der er det mye lekker i gull og sølv ;)

Perler! Slike perler de perler smykker med i barnehagen.

Masse flotte perler i alle farger og varianter = diamanter og edelstener

Eller gå til nærmeste sy/knappe-butikk. Mye blankt og fint å finne blant knappene. Kanskje besteforeldre har slikt liggende også.

lillebror arvet diamanter fra storesøster armbånd som hadde store steiner (kanskje ikke riktig så store som du antyder, men ganske store) da armbåndet ble ødelagt. Jeg demonterte da hele armbåndet som ga en fin mengde "diamanter" i sjørøverkista...

Kan du kjøpe noen billige jentearmbånd og demontere disse??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...