Gå til innhold

Spill til Nintendo DS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195719997' post='3726391]

Velg et Mario-spill. New Super Mario Bros, Mario DS 64, MarioKart(bilspill). Alle disse er knallgode.

Spill som kan styres unna, er Cars og Pirates og the Caribbean.

Er Cars dårlig? Tenkte å kjøpe det til 4-åringen.

Er Cars dårlig? Tenkte å kjøpe det til 4-åringen.

ja, synd men sant. Vi har solgt det videre ;o)

Spillet går altfor fort til at ungene kan ha glede av det. Det fenget aldri, fordi problemene oppsto allerede i startfasen av spillet, der hvor bilene må tankes, og man skal berøre touch-screen for å tanke. Har prøvd det selv, og det var mer eller mindre håpløst. Enkelte spin-off-produkter er langt fra geniale... :(

Til en 4-åring hadde jeg satset på Mario.

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195725021' post='3726460]

Spillet går altfor fort til at ungene kan ha glede av det. Det fenget aldri, fordi problemene oppsto allerede i startfasen av spillet, der hvor bilene må tankes, og man skal berøre touch-screen for å tanke. Har prøvd det selv, og det var mer eller mindre håpløst. Enkelte spin-off-produkter er langt fra geniale... :(

OK, takk!

Annonse

Gjest også en mamma

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195725021' post='3726460]

Jeg er uenig. Cars er et godt spill i alle fall til vår 6 åring. Det krever litt trening å styre, men selve spillet er jo selvforklarende.

Gjest Shira :o)

Mario spill er en vinner her i huset. New Super Mario har han spilt mye, han er 6 år.

Yoshi Island 2 har han, Mario 64 har han spilt mye.

Cars lånte han av en kamerat, og han likte ikke spillet. Her er det nok forskjeller, men hverken han eller jeg ble fengt av det spillet.

Gjest annlovinda

[quote name=Shira :o)' timestamp='1195727486' post='3726504]

Mario spill er en vinner her i huset. New Super Mario har han spilt mye, han er 6 år.

Yoshi Island 2 har han, Mario 64 har han spilt mye.

Cars lånte han av en kamerat, og han likte ikke spillet. Her er det nok forskjeller, men hverken han eller jeg ble fengt av det spillet.

Takk for svar.

Tror nok det blir et Mario spill iallefall da. Ser ut som det kan være et populært spill.

Gjest annlovinda

Enig med de andre: Mario-spillene er supre. Spesielt New Super Mario Bros og Mariocart.

(Og de er morsomme for mammaer som tyvlåner DSen også....)

Takk for svar.

Da blir det iallefall et Mario-spill ser jeg, de er tydelig populære.

''(Og de er morsomme for mammaer som tyvlåner DSen også....)''

Kommer nok til å prøve det etter hans leggetid jeg, er vel den eneste tida jeg får tilgang i starten tenker jeg. Må jo ikke bli helt akterutseilt når det gjelder spill heller.

Annonse

Ja, det er så klart også viktig, at det er lett å lære.

Også for meg, må jo prøve meg jeg også.

:)

Ja det er halve moroa med å gi spillet til ungene det, slik at vi også kan spille ;o)

Jeg har kjøpt nytt spill til han til jul, Crash bandicoot, så har jeg noe å gjøre på i romjula jeg også ;o)

[quote name=Shira :o)' timestamp='1195730675' post='3726565]

Ja det er halve moroa med å gi spillet til ungene det, slik at vi også kan spille ;o)

Jeg har kjøpt nytt spill til han til jul, Crash bandicoot, så har jeg noe å gjøre på i romjula jeg også ;o)

Ja, det kan være gøy å låne barnas spill :o)

Jeg har egentlig "måttet" spille en del sammen med snuppa mi, pga. at alt står på engelsk, f.eks. i MySims og Nintendogs. Men Mario er litt mer selvforklarende...

Ja, det kan være gøy å låne barnas spill :o)

Jeg har egentlig "måttet" spille en del sammen med snuppa mi, pga. at alt står på engelsk, f.eks. i MySims og Nintendogs. Men Mario er litt mer selvforklarende...

Jeg må også det, var derfor jeg kjøpte Crash B nå, for det var på norsk. (så hadde jeg jo egentlig litt lyst på det selv også *rødme*)

Mario er lettere der, i allefall det New Super Mario, er på engelsk, men ikke så mye tekst.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1195731262' post='3726577]

Jeg må også det, var derfor jeg kjøpte Crash B nå, for det var på norsk. (så hadde jeg jo egentlig litt lyst på det selv også *rødme*)

Mario er lettere der, i allefall det New Super Mario, er på engelsk, men ikke så mye tekst.

Siden du er så dreven på dette, vet du om hvordan man kan få tips osv. til forskjellige spill? Vi kommer ikke videre i MySims, får liksom ikke løst oppgavene 100% slik at vi kommer videre...

Gjest annlovinda

[quote name=Shira :o)' timestamp='1195730675' post='3726565]

:)

Fint å gi bort en gave vi kan ha litt gøy med selv også da.

Skal ut og handle etter jobb i dag, så da får vi se hva vi finner av spill. Blir iallefall et Mario. Men tenkte å kjøpe to spill nå, men han får nok ikke spill 2 før jul tror jeg. Får holde med spillkonsoll og et spill i bursdagsgave synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...