Gå til innhold

arbeidsnarkomani

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En lidelse/sykdom er det når det fører til stort subjektivt ubehag og/eller betydelig nedsatt funksjon. Det virker ikke som dette er tilfelle for din far.

Jeg vil kalle det en ressurs eller en positiv egenskap.

Det er slike som din far som gjør at snart halve Norge kan gå på trygd.

Eller så kan det faktisk være en flukt!!

Jeg ble pålagt å sykemelde meg, siden jeg så på jobben som et "fristed"-dvs..jeg jobbet 120% da jeg ikke kom meg hjem på annet vis, enn at mannen min hentet meg, siden jeg ikke turde gå i mørket alene-turde ta buss osv...

Så jeg vil faktisk si det; at det fins folk med psykiske problemer som jobber ALT for mye!! ( Da taler jeg mot NHD) Men sånn var min hverdag..Hver dag!!

Det handlet om angst da, og jeg vet jo ikke omhandler din far..

MEN, vi er alle forskjellige, og jeg ble litt provosert over svaret fra NHD. siden jeg måtte sykemelde meg grunnet at jeg så på jobben nettopp som et fristed. Bidro ikke jeg til fellesskapet liksom??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...