Gå til innhold

Home&Away - vil ha tilbake den ordentlige Hailey

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Teatrika

Hun er ikke død da og så vidt jeg har lest, så kommer hun ikke tilbake. Det er jo bare en TV-serie, ikke såå farlig vel?

Nei det er ikke såååå farlig, men gjør det noe om jeg skriver ett innlegg om dette her da?? Det er ikke bare livsviktige temaer som blir tatt opp her... What's your problem??

Hun kommer nok ikke tilbake.

Hun giftet seg med en tennisstjerne og fikk barn med ham, tror de flyttet til London.

Herregud hva jeg har fått med meg ;)

Begynner å "komme inn" i den nye Hayley nå, men bruker mesteparten av tiden til å irritere meg over Amanda

Annonse

Gjest rullekanin

Jeg så på Home & away på slutten av nittitallet og kanskje litt i begynnelsen av 2000 tallet... Nå er det bare helt håpløst hvis jeg slumper borti en episode. Kjenner jo ikke igjen en eneste en nesten. Bare Iren og Stewart. KJEDELI!!!!

Gi meg tilbake Shannon, Celine, Curt, Pippa og alle de andre;o)

Som mange sier: Google er min venn.

Hun er gift med Lleyton Hewitt og har fått en datter, Mia.

Karakteren Hayley forsvinner ut av serien, så det er tenker vi sier det er utenkelig at Bec Cartwright (gamle Hayley) kommer tilbake.

Når det er sagt er selvsagt ikke den nye Hayley(Ella Scott Lynch) det samme, men de har tross alt valgt veldig godt når hun nå først skulle erstattes. Nye Hayles har det samme ubestemmelige "gode, sarte, feminine og genuint "ekte"" over seg som gamle. Selv om hun er roliger og selvsagt en annen person. Summa summarum, godt valg når hun nå engang skulle byttes ut.

Jeg så på Home & away på slutten av nittitallet og kanskje litt i begynnelsen av 2000 tallet... Nå er det bare helt håpløst hvis jeg slumper borti en episode. Kjenner jo ikke igjen en eneste en nesten. Bare Iren og Stewart. KJEDELI!!!!

Jeg og ;-) Shannon&Curtis var jo såå søte da, og Selina var kul!

Åååja, nå husker jeg Celina - hun savner jeg:-)

Gjest Teatrika

Hun kommer nok ikke tilbake.

Hun giftet seg med en tennisstjerne og fikk barn med ham, tror de flyttet til London.

Herregud hva jeg har fått med meg ;)

Begynner å "komme inn" i den nye Hayley nå, men bruker mesteparten av tiden til å irritere meg over Amanda

Huff ja, hun er ikke noe godt menneske. Men jeg håper du bruker mesteparten av tiden serien går på å irritere deg over henne, og ikke mesteparten av din tid generellt:-) Ref, tråden på å åpent om at TV gjør oss dumme...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...