Gå til innhold

Hjernehinnebetennelse uten feber?

Anbefalte innlegg

Hei, kan man ha hj.h.betennelse uten å ha feber eller utslett? Sønnen min er ikke i form for tiden, og i dag har han vært skikkelig stiv i nakken helt fra han stod opp. Han er seks år gammel. Han er slapp og ser sliten ut, og vi har slappet av i to-tre dager (ikke deltatt på trening osv). Mandag kveld hadde han hvitt belegg i halsen og pusten luktet stygt, jeg forventet at han fikk feber og halsbetennelse tirsdag, men belegget er borte og han har ikke hatt feber. Han klager over hodepine, det har han gjort flere dager i uken, i kanskje tre uker. Han er nå altså blek, slapp og har stiv nakke, men han er på skolen på dagtid. Syns du jeg skal jeg ta han til lege?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291791-hjernehinnebetennelse-uten-feber/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...