Gå til innhold

Gutter stå eller sitte å tisse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

6

• DarkPink

3

• Sofline

3

• pusi

2

Mest aktive i denne tråden

Gutten min sitter, på eget initiativ.

Det er jeg glad for, for jeg ser hvordan det ser ut når han har hatt kamerater på besøk. Siden han er 11 år gammel nå, hadde jeg nok vurdert å gi ham ansvaret for dovasken, hvis han insisterte på å stå.

Poden var vel i 6-årsalderen da jeg oppgitt sa at nå fikk han jaggu se til å sitte på do til han lærte seg å styre tissen! Hvorpå den håpefulle så på meg og svarte:"Men mamma, hvordan skal jeg lære å stå og tisse hvis jeg må sitte?" *Hehe* Han fikk lov til å stå...

Knærten på 3 1/2 sitter og tisser på do. Han tisser mye utendørs om sommeren, så da øver han seg på å stå da. Har også hørt at det visstnok er bedre for urinveiene å sitte, særlig hvis man er skikkelig tissatrengt. Og det er stort sett knærten når han først går på do, for han holder seg til siste liten...

Annonse

Hadde jeg hatt sønn skulle jeg lært han til å sitte. Det er bedre for urinveiene eller noe også. Gubben her i huset sitter og.

''Hadde jeg hatt sønn skulle jeg lært han til å sitte. Det er bedre for urinveiene eller noe også. Gubben her i huset sitter og.''

Tull & tøys, mannfolk skal stå å tisse!

Ikkje noe rart analsex brer om seg når gutter/menn ikkje har styring på tissefanten sin..:)

''Hadde jeg hatt sønn skulle jeg lært han til å sitte. Det er bedre for urinveiene eller noe også. Gubben her i huset sitter og.''

Ikkje noe rart analsex brer om seg når gutter/menn ikkje har styring på tissefanten sin..:)

Ja, det var jo saklig.

Annonse

LOL

;-)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...