Gå til innhold

Gutter stå eller sitte å tisse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

6

• DarkPink

3

• Sofline

3

• pusi

2

Mest aktive i denne tråden

Nei, det var det ikkje!

Men av og til det bli vel mye gravalvor, seriøsitet og totalt mangel på sjølironi i enkellte fora...

Det fikk eg gjort noe med, håper flere følger etter. :-)

Nei du var bare teit. Analsex har ikke noe å gjøre på småbarnsforumet.

Gjest endel-søl

Gutten min sitter, på eget initiativ.

Det er jeg glad for, for jeg ser hvordan det ser ut når han har hatt kamerater på besøk. Siden han er 11 år gammel nå, hadde jeg nok vurdert å gi ham ansvaret for dovasken, hvis han insisterte på å stå.

Foreløpig ville han bare blitt glad for å få vaske doet, men det varer vel ikke så lenge tenker jeg. Skal jammen prøve det ;) Som femåring så vasker han gjerne i huset (så SIN måte ;))

Nei du var bare teit. Analsex har ikke noe å gjøre på småbarnsforumet.

Eg aksepterer at du ikkje såg humoren, og syntes eg var teit.

(det er bare flott)

Hadde "småbarns forumet" vært beregna på små barn, så hadde eg vært helt enig med deg, men forumet er (hovedsakelig) beregna for småbarnsforeldre, og de fleste av disse vet hva sex er.

Dessuten var mitt innlegg skrevet med ett "smil om munnen", på bakgrunn av att "alle" såg ut til å ha erfaring med at gutter ikkje hadde styring på tissen, sin i forbindelse med dobesøk.

Ps! Det var nytt for meg at det var du som er Webmaster, siden du slår fast hva som ikkje har noe på forumet å gjøre.

Det er (etter mitt syn) flere forum som hadde trengt en "løsere snipp" og større takhøyde, deriblandt "Adopsjonsforumet", "Et barn for lite" og "Psykiatriforumet", også disse brukerne har behov for å le litt...:-)

Annonse

8-åringen min bytter på litt, men stort sett sitter han hjemme. Det gjør pappa'n også.

Da han var mindre var det faktisk et større problem at han tisset utenfor mellom sitteringen og selve doen da havnet alt oppi buksa og utover gulvet selvom han satt.

Våre står.

På utedoen på hytta hadde vi en liten mannlig gjest som også var vant til å stå å tisse.

Han fikk rimelig fort beskjed: På hytta tisser man ute! Skal man tisse inne må man sitte. Ringen der er nemlig mye bredere enn den hjemme, som kan løftes opp før gutta tisser.

Så på hytta har vi fast plass bak utedoen, der de kan skvette så mye de vil ;-)

(det er bare flott)

Hadde "småbarns forumet" vært beregna på små barn, så hadde eg vært helt enig med deg, men forumet er (hovedsakelig) beregna for småbarnsforeldre, og de fleste av disse vet hva sex er.

Dessuten var mitt innlegg skrevet med ett "smil om munnen", på bakgrunn av att "alle" såg ut til å ha erfaring med at gutter ikkje hadde styring på tissen, sin i forbindelse med dobesøk.

Ps! Det var nytt for meg at det var du som er Webmaster, siden du slår fast hva som ikkje har noe på forumet å gjøre.

Det er (etter mitt syn) flere forum som hadde trengt en "løsere snipp" og større takhøyde, deriblandt "Adopsjonsforumet", "Et barn for lite" og "Psykiatriforumet", også disse brukerne har behov for å le litt...:-)

De fleste her tåler vel en spøk...

Jeg synes kommentaren var så god at jeg sitter her og flirer for meg selv :-))

Guttungen sitter som regel og tisser, i hvert fall her hjemme. Men det forhindret ikke masse søl i en periode, for han tisset ofte mellom doringen og do. Han ble beordret inn på badet for å tørke opp etter seg hver eneste gang, og da ble motivasjonen for å unngå søl raskt bedre... ;o)

Annonse

(det er bare flott)

Hehe...

Jeg er selvsagt ingen webmaster, men kan være litt bitchy når jeg føler for det. Nå er jeg selvsagt litt mer medgjørlig, siden jeg og min sittetissende mann nettopp har hatt analsex, mens småbarna gikk for lut og kaldt vann på naborommet.

Hehe...

Jeg er selvsagt ingen webmaster, men kan være litt bitchy når jeg føler for det. Nå er jeg selvsagt litt mer medgjørlig, siden jeg og min sittetissende mann nettopp har hatt analsex, mens småbarna gikk for lut og kaldt vann på naborommet.

Se der ja, det var andre boller.

Håper resten av dagen blir like fin! :-)

Hehe...

Too much information! *knipe øynene sammen og holde seg for ørene*

Hehe...

LOL

Vi har bestilt toalett klistremerker!!

Limes nedi doen der du vil de skal sikte. Det er noe i klistremerkene som gjør at når temperaturen økes, vises det et nytt bilde på dem. F.eks. det ene vi har er et sort egg. Når guttene tisser på det, vises en and. Et annet er av en ost. Når det tisses på, kommer en mus frem. Ungene synes det er kjekt og de sikter mye bedre for de vil jo se anden eller musa. Et klistremerke varer i opp til 6 mnd og fjernes lett med kokende vann. Før man setter dem fast, må det rengjøres med skurekrem og være helt tørt. Deretter sitter de som et skudd!! Anbefales på det varmeste!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...