Gå til innhold

hvor ofte bader dere de minste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er bedre å 0 måneds mellomrom mellom hvert bad, enn 6 mnd! ;-)

Skrevet

Jeg badet mine hver kveld, det var kos og dem sov så godt etterpå. Etter hva jeg hører i dag bades ikke babyene hver eneste kveld.

Skrevet

Jeg har badet begge mine en til to ganger i uka helt fra fødselen av. Eldste er nå tre år.

Skrevet

Lillesøster bader i badekar 1 gang i uka. Hun er straks 10 mnd. Men hver morgen dusjes hun fra livet og ned under vasken, med litt dusjolje. Blir litt tett etter nattbleia.

Storebror på 3,5 år bruker fremdeles nattbleie, om det er noe i denne på morgenen får han seg en rask nedentil-dusj. Bade gjør han 2-3 ganger i uka.

Gjest Vekten87
Skrevet

Jeg synes det er bedre å 0 måneds mellomrom mellom hvert bad, enn 6 mnd! ;-)

haha:p var kanskje ikke den beste formuleringen:) jeg vasker meg bare til jul, så 6 mnd er i grunnen litt ofte når jeg tenker meg om:o)

Skrevet

haha:p var kanskje ikke den beste formuleringen:) jeg vasker meg bare til jul, så 6 mnd er i grunnen litt ofte når jeg tenker meg om:o)

*knis*

Ellers sies det at første baby gjerne bades hver dag, andre en gang i uka, og tredje når den lukter vondt! ;-)

Mitt første (og eneste) barn ble vel kanskje badet 2-3 ganger i uka da han var baby, så ovennevnte tese stemmer ikke på oss.;-)

Skrevet

Minsta her i huset (snart 6 mnd) bader ca 1 gang i uka.

Skrevet

Bader jentungen ca 1 gang i uka,ellers etter behov.

Er ikke godt for huden å bade så ofte!!

Skrevet

Har ikke noe system på det, så det blir hvis vi tenker på det og det passer seg sånn. Kanskje 1-2 ganger i uka, og vi bytter på at hun er med oss i dusjen eller om hun bader sammen med storesøstra. (baby er 3 mnd...)

Nå kan jeg ikke huske sist hun ble dusjet/badet, så det er sikkert på tide snart.

Skrevet

I en periode fra de er ca 3 mnd og frem til de er rundt 6 mnd har mine badet omtrent hver kveld. Dette for å lage en god kveldsrutine.

Før den tid badet de kanskje 2-3 ganger i uka. Etter det blir det gjerne 1-2 ganger i uka.

Skrevet

Jeg badet mine hver kveld, det var kos og dem sov så godt etterpå. Etter hva jeg hører i dag bades ikke babyene hver eneste kveld.

Nei, det er sant..

Når mine første barn kom til verden skulle det bades hver dag og det var en viktig del av kveldsstellet. Men når jeg fikk det siste barnet var ikke det bra lenger, så da ble det bading en gang i uken.

Skrevet

Jeg badet nok eldstemann oftere enn de to minste, men har vel aldri badet dem hver kveld.

Tror det var sånn 3-5 ganger i uka med han eldste, og ca 2 ganger i uka med hun minste.

Skrevet

Det første barnet; hver dag.

Det andre barnet; hver uke.

Det tredje barnet; når h*n lukter vondt.

;-)

mvh

Skrevet

Det første barnet; hver dag.

Det andre barnet; hver uke.

Det tredje barnet; når h*n lukter vondt.

;-)

mvh

''Det tredje barnet; når h*n lukter vondt.

''

H*n blir vel tørket litt støv an iblant også. ;)

Skrevet

''Det tredje barnet; når h*n lukter vondt.

''

H*n blir vel tørket litt støv an iblant også. ;)

Hvert skuddår.

mvh

Gjest Angela25
Skrevet

Ja, jeg badet ogsaa dattera mi hver kveld da hun var baby, fremt til hun var aaret kanskje...Naa blir det bading 1 gang i uka, og dusjing 1-2 ganger.

Skrevet

Sjefen på snart fire måneder bades et par-tre ganger i uka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...