Gå til innhold

hvor ofte bader dere de minste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillesøster bader i badekar 1 gang i uka. Hun er straks 10 mnd. Men hver morgen dusjes hun fra livet og ned under vasken, med litt dusjolje. Blir litt tett etter nattbleia.

Storebror på 3,5 år bruker fremdeles nattbleie, om det er noe i denne på morgenen får han seg en rask nedentil-dusj. Bade gjør han 2-3 ganger i uka.

Annonse

haha:p var kanskje ikke den beste formuleringen:) jeg vasker meg bare til jul, så 6 mnd er i grunnen litt ofte når jeg tenker meg om:o)

*knis*

Ellers sies det at første baby gjerne bades hver dag, andre en gang i uka, og tredje når den lukter vondt! ;-)

Mitt første (og eneste) barn ble vel kanskje badet 2-3 ganger i uka da han var baby, så ovennevnte tese stemmer ikke på oss.;-)

Har ikke noe system på det, så det blir hvis vi tenker på det og det passer seg sånn. Kanskje 1-2 ganger i uka, og vi bytter på at hun er med oss i dusjen eller om hun bader sammen med storesøstra. (baby er 3 mnd...)

Nå kan jeg ikke huske sist hun ble dusjet/badet, så det er sikkert på tide snart.

Jeg badet mine hver kveld, det var kos og dem sov så godt etterpå. Etter hva jeg hører i dag bades ikke babyene hver eneste kveld.

Nei, det er sant..

Når mine første barn kom til verden skulle det bades hver dag og det var en viktig del av kveldsstellet. Men når jeg fikk det siste barnet var ikke det bra lenger, så da ble det bading en gang i uken.

Annonse

Gjest Angela25

Jeg badet mine hver kveld, det var kos og dem sov så godt etterpå. Etter hva jeg hører i dag bades ikke babyene hver eneste kveld.

Ja, jeg badet ogsaa dattera mi hver kveld da hun var baby, fremt til hun var aaret kanskje...Naa blir det bading 1 gang i uka, og dusjing 1-2 ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...