Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Datteren min går hjem selv, hun har sluttet på sfo og er bare 8 år. Når hun kommer hjem spiser hun havregryn med melk og sukker (tror dessverre det blir litt mye sukker...), havrefras med melk eller knekkebrød med div. pålegg. Hun skjærer sjelden brød, både fordi hun er lei av brød og fordi hun synes det er vanskelig å skjære.

Når vi har frukt stående, forsyner hun seg rikelig av det også.

Nudler etc har vi nesten aldri. Løsningen er kanskje å ikke ha det i hus hele tiden? Er han sylten, så spiser han sikkert det som er der? Mange er jo glad i bananer, og det metter godt også.

Fortsetter under...

Du har fått mange fine svar, og jeg henger meg på det å ikke ha nudler mm tilgjengelig.

PS....har hørt at 1 pose av disse nudlene, har samme kaloriinnhold som et stort stykke marsipankake.

Mvh

Da tar jeg marsipankaka i stedet for de uspiselige nudlene, det er helt klart. :- )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...