Gå til innhold

Vaske sålen på strykjernet..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vinterstorm

Det finnes en slags stift med et eller annet som man renser strykejernet med. Jeg vet ikke hva det heter eller hvor du får kjøpt det, men mener man kan få tak i det på elektroforretninger som elkjøp, ekspert. Ikke mye hjelp men, det går jo an å spørre der de selger strykejern.

Det finnes en slags stift med et eller annet som man renser strykejernet med. Jeg vet ikke hva det heter eller hvor du får kjøpt det, men mener man kan få tak i det på elektroforretninger som elkjøp, ekspert. Ikke mye hjelp men, det går jo an å spørre der de selger strykejern.

Ja, jeg har kjøpt slikt rensemiddel på Elkjøp.

Men mener å huske at det ikke var en stift, men krem på tube, og så skulle det gnis på med klut.

Gjest Vinterstorm

Ja, jeg har kjøpt slikt rensemiddel på Elkjøp.

Men mener å huske at det ikke var en stift, men krem på tube, og så skulle det gnis på med klut.

Det har du sikkert rett i, når jeg tenker etter, er det sikkert 20år siden jeg så min mor rense strykejernet sitt med stift. Jeg har ikke det behovet for å rense strykejernet mitt, siden det nesten er en sensasjon hver gang jeg tar frem det.

Det har du sikkert rett i, når jeg tenker etter, er det sikkert 20år siden jeg så min mor rense strykejernet sitt med stift. Jeg har ikke det behovet for å rense strykejernet mitt, siden det nesten er en sensasjon hver gang jeg tar frem det.

''Jeg har ikke det behovet for å rense strykejernet mitt, siden det nesten er en sensasjon hver gang jeg tar frem det.''

LOL!!! Kjenner meg forsåvidt igjen i det, og det var sikkert min lave erfaring som stryker som gjorde at det måtte renses, fordi et stoff regelrett smeltet og klistret seg fast til såla på jernet.....;-)

Det hører forøvrig med til historien at rensingen ikke hjalp i dette tilfellet, og jeg måtte derfor kjøpe nytt strykejern......;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...