Gå til innhold

Teit å bruke barnehagebilde som julekort?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest rullekanin

Erru gærn, det må være nisser og skjegg og juletre på bildet og det må ha kostet minst toogethalvttusen bare for å få tatt det første bildet, + en slitsom bytur med unger og katter og hunder og oldemor på slep.

LOL!

Har du tenkt å bestille bildene fra fotografen som tok bildet, da?

Min erfaring er at barnehagebilder er dyre.

Ellers ser jeg ikke noe galt i å bruke dem.

Ja, bestiller fra fotografen som tok bildene. Kr. 10,- per bilde m/konvolutt. Er ikke så ille det da. Skal ikke ha så forferdelig mange heller. :-)

Ja, bestiller fra fotografen som tok bildene. Kr. 10,- per bilde m/konvolutt. Er ikke så ille det da. Skal ikke ha så forferdelig mange heller. :-)

Synes det høres ut som en god idé jeg.

Like ofte bedre situasjonsbilder, men vet hvor vanskelig det er å finne passende bilder. Tar selv gjerne hundrevis av bilder i løpet av året, men ikke lett å finne et vi vil bruke som julekort. Nå har vi to barn, da, og begge skal gjerne like godt frem på bilidet - ikke lett.

Annonse

Er vel mye bedre med et portrettbilde, enn typisk jule-pynta.. Mottakeren kan ha gleden av et portrettbilde i mange år, mens nisser og sånnt blir ryddet vekk med resten av julepynten.

Jeg rydder vekk portrettbilder også.

Bildene ble knallsøte! Snuppa hadde på seg røde strømpebukser og rød langermet genser og en hvit forklekjole med blonder, omtrent som i Marikken! :o) Hun showet som en gal og jeg lo så jeg grein. Tror jeg hadde noen av bildene ute på hjemmesiden min her på DOL den gangen. :o)

Ja - noen av de som var best "anonymisert" - i form av nisseluer over mesteparten av ansiktet. Jeg husket dem med én gang jeg leste innlegget ditt over her. Typisk sånne bilder man får tatt 37 av før det ene som kan brukes...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...