Gå til innhold

Bare meg eller?

Anbefalte innlegg

Er ganske lykkelig mor til gutt 6 år og jente 4 år. Gift med flink og snill pappa osv.

Men jeg er desverre veldig overbeskyttende. Vil ikke at barna skal oppleve noe ubehagelig, de skal ha de riktige vennene, fine klær (jaså perfeksjonistisk også!), være flinke og høflige!

Jeg blir gal!! Hvorfor kan jeg ikke bare tenke "er det så nøye da!"

"Om barnet mitt ikke blir invitert i alle selskap, gjør det noe??" "Da får de lære hvordan det virkelige livet er!" Men nei, jeg kan faktisk ligge søvnløs over filleting, små og store tema i barnas hverdag.

Jeg er lærer på en annen skole enn min sønn sin. Tror det er verre å vite alt som foregår blant 6 åringer enn å ha en annen jobb. Jeg går i grensesetting 12 t i døgnet.

Sønnen min er mye med ei jente som gikk i samme barnehage. Selvfølgelig vil jeg da at han heller skal være med gutta! Hvor er den hersens toleransen når jeg trenger den?!!

På det nyoppstartede fotball-laget stilte det kun opp 8 gutter. Da er jeg selvsagt syk av engstelse over hvordan den kommende kamp-sesongen skal gå! Hva om noen slutter? Inget lag!!

Hjelp, kjære vakre, kloke mødre!

Hvordan få bakkekontakt og sile ut det som er viktig i livet?

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292301-bare-meg-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tzatziki1365380058

''Vil ikke at barna skal oppleve noe ubehagelig, de skal ha de riktige vennene, fine klær (jaså perfeksjonistisk også!), være flinke og høflige!''