Lillemus Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 ... til mine egne barn! ) Stemora er opptatt med en hobby onsdagskveldene og pappan hadde fått nesten-gratis-billett til RBK - Chelsea-kampen og de var i beit for barnevakt. Av ulike grunner passet det dårlig å ha ungene hos meg i dag så det endte med at jeg kom dit og passet mine egne barn. ) En litt rar følelse, men veldig koselig da. Stemora kom hjem først og vi hadde en liten skravlings før jeg satte kursen hjem igjen. *Hehe* 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Dette kaller jeg for "Samarbeid på høyt plan", for ungenes ve og vel;-) 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Dette kaller jeg for "Samarbeid på høyt plan", for ungenes ve og vel;-) Fantastiskt gjort av deg:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Dette kaller jeg for "Samarbeid på høyt plan", for ungenes ve og vel;-) Stemora og jeg snakket litt om det før jeg dro nå og var enige om at egentlig så hadde vi det veldig greit og fint. ) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Det må være flott å kunne ha et så godt samarbeid. Ser nok av det motsatte der barna blir stående i midten av en krangel. 0 Siter
Gjest rullekanin Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Så utrolig greit å ha det slik! 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Det er helt utrolig supert det forholdet dere har! Ta godt vare på det du 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Motsto du trangen til å snoke i skapet på badet? 0 Siter
Linnea78 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Må være fint å ha det slik. Mye bedre enn der det blir store krangler og barna kommer midt i skuddlinjen. Fikk du godt betalt foresten? ;-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Oppførte barna seg bra og barnevakten fikk godt betalt ;o) He he, neida jeg bare tuller. Kjempeflott at dere har ett så fint samarbeid. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Så flott at dere kan ha det slik! Sikkert herlig for ungene å ha deg "på besøk" også. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 Motsto du trangen til å snoke i skapet på badet? Den snokingen tok ungene seg av. ) De måtte jo finne fluortablettene som sto i skapet og sånt. Men da Snuppa ville vise meg hvor mange truser som lå i skittentøysposen på badet sa jeg stopp! *Hehe* 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 Må være fint å ha det slik. Mye bedre enn der det blir store krangler og barna kommer midt i skuddlinjen. Fikk du godt betalt foresten? ;-) Jeg er nok byens billigste barnevakt! ;o) 0 Siter
Gjest Valnøtt Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Ungene er så heldige som deg som har et så fint samarbeid både med eksen og med hans nye. :-) 0 Siter
Dory Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Så flott!! Kjempemessig at dere kan ha det slik:) 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Helt utrolig at dere klarer å ha et så bra forhold. Heldige unger, har du! Men du - nysgjerrig som jeg er - er stemor den samme som eksen din innledet forhold til mens dere fremdeles var gift? I så fall synes jeg det er enda mer utrolig at du har klart å etablere et så godt forhold til dem! Det hadde jeg aldri klart, det må jeg bare innrømme. Er nok et par - ti hakk mer hevngjerrig enn du er! 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 Helt utrolig at dere klarer å ha et så bra forhold. Heldige unger, har du! Men du - nysgjerrig som jeg er - er stemor den samme som eksen din innledet forhold til mens dere fremdeles var gift? I så fall synes jeg det er enda mer utrolig at du har klart å etablere et så godt forhold til dem! Det hadde jeg aldri klart, det må jeg bare innrømme. Er nok et par - ti hakk mer hevngjerrig enn du er! Ja, det ef den kvinnen han ble forelsket vi mens vi fremdeles var gift ja. Men det er jo ikke hennes feil. ) Dessuten var hun svært klar på det den gangen at så lenge han var gift var det overhodet ikke aktuelt med noe forhold av noe slag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.