Gå til innhold

Jeg har vært barnevakt...

Anbefalte innlegg

... til mine egne barn! :o) Stemora er opptatt med en hobby onsdagskveldene og pappan hadde fått nesten-gratis-billett til RBK - Chelsea-kampen og de var i beit for barnevakt. Av ulike grunner passet det dårlig å ha ungene hos meg i dag så det endte med at jeg kom dit og passet mine egne barn. :o)

En litt rar følelse, men veldig koselig da. Stemora kom hjem først og vi hadde en liten skravlings før jeg satte kursen hjem igjen. *Hehe*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292328-jeg-har-v%C3%A6rt-barnevakt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Motsto du trangen til å snoke i skapet på badet? ;)

Den snokingen tok ungene seg av. :o) De måtte jo finne fluortablettene som sto i skapet og sånt. Men da Snuppa ville vise meg hvor mange truser som lå i skittentøysposen på badet sa jeg stopp! *Hehe*

tzatziki1365380058

Helt utrolig at dere klarer å ha et så bra forhold. Heldige unger, har du!

Men du - nysgjerrig som jeg er - er stemor den samme som eksen din innledet forhold til mens dere fremdeles var gift? I så fall synes jeg det er enda mer utrolig at du har klart å etablere et så godt forhold til dem! Det hadde jeg aldri klart, det må jeg bare innrømme. Er nok et par - ti hakk mer hevngjerrig enn du er!

Helt utrolig at dere klarer å ha et så bra forhold. Heldige unger, har du!

Men du - nysgjerrig som jeg er - er stemor den samme som eksen din innledet forhold til mens dere fremdeles var gift? I så fall synes jeg det er enda mer utrolig at du har klart å etablere et så godt forhold til dem! Det hadde jeg aldri klart, det må jeg bare innrømme. Er nok et par - ti hakk mer hevngjerrig enn du er!

Ja, det ef den kvinnen han ble forelsket vi mens vi fremdeles var gift ja. Men det er jo ikke hennes feil. :o) Dessuten var hun svært klar på det den gangen at så lenge han var gift var det overhodet ikke aktuelt med noe forhold av noe slag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...