Gå til innhold

Jeg har vært barnevakt...

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058

Ja, det ef den kvinnen han ble forelsket vi mens vi fremdeles var gift ja. Men det er jo ikke hennes feil. :o) Dessuten var hun svært klar på det den gangen at så lenge han var gift var det overhodet ikke aktuelt med noe forhold av noe slag.

Hm, det gjør det jo lettere at hun var så klar på at hun ikke ville innlede noe forhold til han, men jeg synes du er helt utrolig raus og flink!!

Heldige ungene dine!

Fortsetter under...

Hm, det gjør det jo lettere at hun var så klar på at hun ikke ville innlede noe forhold til han, men jeg synes du er helt utrolig raus og flink!!

Heldige ungene dine!

Hun er ei kjempejente og vi kan skravle som bare det. :o) Av og til så rotter vi oss sammen og erter eksen min som bare det. ;o9

Husker en gang han utbrøt:"Tidligere hadde jeg ei dame som ertet meg, nå har jeg to!" *Hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...