Gå til innhold

Om du tror du har en trøblete barnehage... Link.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh herlighet, han virker som en skikkelig gærning.

Og så lurer jeg litt på hva slags enkeltpersonsforetak som ikke har regnskapsplikt overhodet? Kunne tenke meg å bytte til et sånt, det må da være mye greiere.... ;o)

Finner ikke noen barnehageartikkel her jeg?

Merkelig. Linken fungerte tidligere.

Prøv denne i stedet:

http://www.ha-halden.no/artikkel.asp?Artid=174116

Et nettsøk på 'Berger barnegård' gir mange treff om du vil lese mer.

Takk for at du gav beskjed.

mvh

Annonse

Persille1365381127

Merkelig. Linken fungerte tidligere.

Prøv denne i stedet:

http://www.ha-halden.no/artikkel.asp?Artid=174116

Et nettsøk på 'Berger barnegård' gir mange treff om du vil lese mer.

Takk for at du gav beskjed.

mvh

Du verden... Jaja, det er godt de useriøse blir tatt sier, det gir oss som forsøker å drive ordentlig litt håp :)

Du verden... Jaja, det er godt de useriøse blir tatt sier, det gir oss som forsøker å drive ordentlig litt håp :)

Nå vet jeg ikke så mye annet enn det jeg leser på nettet, men det virker som kommunen her har lagt seg i selen for å skape en god løsning.

Prisverdig.

mvh

Persille1365381127

Nå vet jeg ikke så mye annet enn det jeg leser på nettet, men det virker som kommunen her har lagt seg i selen for å skape en god løsning.

Prisverdig.

mvh

Ja, enig i det - godt å se at noen kommuner tar sånne ting seriøst, vår gjør det hvertfall ikke i særlig stor grad...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...