Gå til innhold

2 år og kraftig hoste

Gjest ville dere gått til legen?

Anbefalte innlegg

Snuppa har hatt hoste i et par måneder nå, med opphold på noen uker får så å komme tilbake igjen. Nå har det vel vart ca. 3 uker. Hun har også vært og er forkjølet igjen. Nå synes jeg hosten blir "styggere" på en måte, det høres ordentlig vondt ut når hun hoster. Hun har også fått grønt snør, og man ser på øynene hennes idag at hun er medtatt, men har ingen feber.. Ville dere ha oppsøkt lege? Hun er jo i forholdsvis god form ellers, men synes det har vart så lenge, og ikke noe bedring. Storebroren har også slitt med forkjølelse og hoste så det er nok noe som går, men han har ikke så "stygg" hoste.

Vanskelig detta.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292380-2-%C3%A5r-og-kraftig-hoste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg ville absolutt gått til lege for å få dette sjekket. Ikke minst med tanke på at hosten har vært vedvarende med kun korte opphold.

God bedring til 2-åringen.

mvh

Takk for svar - jeg ringer legen jeg:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...