Gå til innhold

Jeg gir meg ikke: katt eller marsvin?

Anbefalte innlegg

er mer jobb med en marsvin og mye mer utgifter. katter klarer seg stortsett selv og er mye billigere å ha. til marsvin må du ha bur,ting i buret (skåler, flaskehøy,spon eller annet underlag) neglene må klippes og dyret må vaskes i ny og ne. enkelte må også klippes i pelsen. så jeg hadde uten tvil gått for en liten søt kattunge som du kan "fostre opp" og gjøre den snill og kosete.

har du små kan det være litt skummelt (hvertfall i begynnelsen) da noen katter ikkel iker barn. vi hadde ne slik. litt skummelt. men de ble venner til slutt :)

lykke til med valget :o)

Fortsetter under...

Katt!

Marsvin har behov for enormt mye kontakt med andre for å trives. Katter klarer seg både med og uten mye kontakt og tåler håndtering av barnehender mye bedre.

Dersom et marsvin løftes opp og mistes kan det brekke bena. Katter kan tåle ltt mer. Med små barn (Du er jo på småbarns forumet) ville jeg valgt katt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...