Gå til innhold

Avføring nedentil - jentebaby

Anbefalte innlegg

Gjest førstegangsmor987

Jeg har en jentebaby på 2 uker og problemstillingen "bæsj foran og inne ved tissen" har dukket opp som et problem. Har fått info om at en ikke skal vaske bort vanlig utflod. Prøvde å vaske bort med klut, men det lå fortsatt litt igjen. Badet henne og enda satt det fast litt bæsj der. Noen mammaer som kan gi noen tips? Jeg syns det er flaut at jeg ikke vet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292487-avf%C3%B8ring-nedentil-jentebaby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt er det ikke flaut at du ikke vet. Hvordan skal vi vite slikt før vi står der med det lille nurket.

Det er rett at vi ikke skal vaske bort så mye i underlivet til jentene, men bæsjen må bort. Du må bare vaske til du får det bort.

Vi bruker mykt papir som vi vætet i vann til å vaske barna våre, og det får bort så og si alt.

Har bæsjen tørket inn litt og er vanskelig å få bort, så hjelper det med litt olje på papiret.

Og husk at ingen spørsmål er dumme!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...