Gå til innhold

Ski (advarsel: skryteinnlegg)

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn på sju som ikke har gått så mye på ski tidligere, blant annet fordi vi har bodd et sted som det ikke er så mye snø som her (flyttet hit i sommer). På skolen her er det mange som har med ski på skolen, det var nesten skiføre i forgårs, men det ble skikkelig skiføre natt til i går. I går hadde han med ski på skolen og i dag ville han gå på ski til skolen!

Det er ca 2 km til skolen og han gikk et sted mellom halvparten og tre fjerdedeler av veien før han ikke orket å gå på ski mer! Jeg syns det er bra av en som nesten ikke har gått på ski før å gå godt over 1 km på årets første tur. Regner med at han klarer hele veien ganske snart :)

Sånn...det var dagens skryteinnlegg fra meg :D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292519-ski-advarsel-skryteinnlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196422779' post='3734905]

Oi! Det var veldig bra! Han blir sikkert en racer på ski i løpet av sesongen :)

Det håper jeg :D Det virker som det er mange i klassen som også har med seg ski :D dessuten pleier det å bli kjørt opp løype kun få meter fra huset vårt :)

Så flott at han har fått taket på skigåing! En kjempeflott øvelse for både store og små. Og at øvelse gjør mester er helt sikkert! Lykke til videre med skigåingen.

Om du tåler litt skryt tilbake, så gikk vår lillesøster (3 år i forrige skisesong) opptil 3 km på ski pr. dag. Hun gikk riktignok litt på ski vinteren før det også (2 år gammel), men det var i fjor vinter det "løsnet" for henne. Kult å se henne i unnabakker - i hockey ..... 90 cm på strømpelesten og omtrent 60 cm høy i hockeystilling :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...