Gå til innhold

Hvorfor skal barna spille blokkfløyte på skolen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, jeg sydde til og med etui til blokkfløyta mi i heimkunnskapen.... Det kom jeg på nå! Rosa stoff med initialene mine på og greier.... ;-)

''Å, jeg sydde til og med etui til blokkfløyta mi i heimkunnskapen.... Det kom jeg på nå! Rosa stoff med initialene mine på og greier.... ;-)''

Det der er et kapittel fra min barndom jeg hadde fortrengt - helt til nå. :(

''Å, jeg sydde til og med etui til blokkfløyta mi i heimkunnskapen.... Det kom jeg på nå! Rosa stoff med initialene mine på og greier.... ;-)''

Det der er et kapittel fra min barndom jeg hadde fortrengt - helt til nå. :(

Eg og.... *grøsser*

Å, jeg sydde til og med etui til blokkfløyta mi i heimkunnskapen.... Det kom jeg på nå! Rosa stoff med initialene mine på og greier.... ;-)

Åh, jeg husker jeg sydde DET flotte penalhuset på skolen, men dekorerte det dessverre med MF med hjerte rundt, flere plasser. Plutselig var det jo ikke MF som var helten lenger, og jeg kunne jo ikke akkurat fortsette å bruke det da jeg ble kjæreste med JEH liksom. ;)

Hæ? I hvilken del av landet _syr_ man i heimskunnskapen?

Vi laga mat i heimkunnskapen, vi.

I formingstimen, sydde vi, dreide leirevaser etv hadde sløyd.

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196547109' post='3736380]

Hæ? I hvilken del av landet _syr_ man i heimskunnskapen?

Vi laga mat i heimkunnskapen, vi.

I formingstimen, sydde vi, dreide leirevaser etv hadde sløyd.

Det kan du si. Nå om dagen har ikke ungene klasseforstandere engang!

Det kan du si. Nå om dagen har ikke ungene klasseforstandere engang!

Klasseforstander er nok et ord som har gått av moten, ja ;o)

Hva heter det hos dere da? Her heter det kontaktlærer. Det er vel fordi h*n skal lære ungene å koble ;o) *fnis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...