Gjest Elextra Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Hva som er 'riktig' avhenger jo av hva du velger å følge, da! ;-) Som nevnt fra andre her er lilla kirkens adventsfarge, og derfor skal den benyttes i adventstiden, dersom du ønsker å følge kirken.;-) Men du står jo selvsagt helt fritt i å gjøre hva du vil. Jeg har absolutt nada i lilla i adventstiden, og har heller ikke adventsstake.... Har du ikke adventsstake!? *rystet* 0 Siter
morsan Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Har du ikke adventsstake!? *rystet* *he he* 0 Siter
morsan Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 ''adventsstake....'' Nå fikk du meg til å tenke på noe helt anna enn, julepynt...:-) *S* Jeg så en gang et morroklipp/facsimilie fra en lokalavis, med et slags "fem på gata"-spørsmål om juleforberedelsene. En gubbe svarte at kona tok seg av alt, han bare fant fram staken.;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 *S* Jeg så en gang et morroklipp/facsimilie fra en lokalavis, med et slags "fem på gata"-spørsmål om juleforberedelsene. En gubbe svarte at kona tok seg av alt, han bare fant fram staken.;-) Det er god gammal likestilling i praksis! :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Hehe, ubetalelige greier, særlig det vaskemaskintrekket tror jeg vil gjøre segt på mitt nye vaskerom :-) (må innrømme at jeg etter å ha lest innledningen nesten håpet på seriøset tips - som jeg nok kunne trenge :-) 0 Siter
morsan Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Hehe, ubetalelige greier, særlig det vaskemaskintrekket tror jeg vil gjøre segt på mitt nye vaskerom :-) (må innrømme at jeg etter å ha lest innledningen nesten håpet på seriøset tips - som jeg nok kunne trenge :-) Referansen til vaskemaskintrekket får meg til å undres om denne ikke egentlig skulle til meg? ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Referansen til vaskemaskintrekket får meg til å undres om denne ikke egentlig skulle til meg? ;-) Ja søren - hvordan havnet innlegget her, egentlig? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.