Gå til innhold

Julekort - hvor finner jeg...

Anbefalte innlegg

Har tatt mange bilder av de 2 håpefulle og tenkte å lage et stort bilde som bakgrunn og flere små firkanter "oppå" nederst feks. Så flere som hadde gjort noe lignende i fjor. Men hvordan har de gjort det tro? Hvilket program har de brukt - evt hvor på nette kan man få gjort slikt? Håper noen her inne kan hjelpe meg med tips...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292600-julekort-hvor-finner-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

PhotoFiltre er et helt ok gratis bildebahandlingsprogram du kan laste ned fra nettet.

PhotoShop fra Adobe er jo det proffe, som koster noen lapper. Tror imidlertid du kan laste ned gratis pøveversjon (varer i 30 dager eller noe der omkring), du kan jo gjøre et søk og sjekke.

Lykke til med julekortene :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...