Gå til innhold

Lydbok til snart 4-åring

Anbefalte innlegg

Jenta mi på snart fire synes det er moro med lydbøker, men vi har bare Gubben og katten og Lillesøster. Begge disse elsker hun, og hun kan dem omtrent utenat :-)

Vi voksne derimot, er en smule lei av disse to cd'ene, og kunne vel tenke oss litt variasjon.

Hva slags lydbøker vil dere anbefale til en snart fireåring? Hun blir lest ganske mye for, men da ser hun jo på bildene samtidig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292750-lydbok-til-snart-4-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Karsten og Petra? Ruffen? Astrid Lindgren? Mummi?

Ja, hun er veldig glad i Karsten og Petra - vi har alle filmene. Kanksje lydbok hadde vært flott også?

Mummi ja, god idé!

Ruffen er bare et svakt minne fra barne-tv fra jeg var liten...Er det noe gøy da?

Men Barbapapa er stor stas for tida! Finnes han som lydbok tro?

Ja, hun er veldig glad i Karsten og Petra - vi har alle filmene. Kanksje lydbok hadde vært flott også?

Mummi ja, god idé!

Ruffen er bare et svakt minne fra barne-tv fra jeg var liten...Er det noe gøy da?

Men Barbapapa er stor stas for tida! Finnes han som lydbok tro?

5-åringen min liker Ruffen. Men det betyr jo ikke at alle andre gjør det samme :-)

Barbafamilien vet jeg lite om.

5-åringen min liker Ruffen. Men det betyr jo ikke at alle andre gjør det samme :-)

Barbafamilien vet jeg lite om.

Det jeg kan om Barbapappa & co er det jeg husker fra da dette gikk på NRK Barne-Tv i "gamle dager";-)

Sønnen min er altfor stor til å bry seg om det nå...

Persille1365381127

Jeg har flere eventyr cd'er, H.C. Andersen, masse fra Disney, Teskje-kjerringa - vet ikke hvor jeg har dem fra, men om jeg ikke husker helt feil er de fra Disney fra en bok-klubb, og eventyrene kjøpte jeg på Posten? Jeg har forresten en Egner-samlepakke med seks cd'er derfra også.

De varer fra fem til tjuefem minutter - ganske perfekt egentlig :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...