Gå til innhold

kjøp av mp3 musikk til store barn

Anbefalte innlegg

Hei

Har Ipod selv og er fornøyd med det. Nu diskuterer vi litt hvad som er smartest for en jente på 11 år. Hun har en mp3 spiller som ikke er specielt brukervenlig og ønsker sig en ny.

Er der nogen som har tips til steder på nettet hvor hun kan kjøpe musikk til mp3 spilleren på samle enkle måde som man kjøper musikk på Itunes - eller i hvert fald tilnærmet like så enkelt.

Synes det er litt vildt at kjøpe Ipod til en 11 åring og vil gjerne teste innkjøp av mp3 filer til hennes gamle spiller før vi velger julegaven.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292807-kj%C3%B8p-av-mp3-musikk-til-store-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tenkt å kjøp iPod Nano til datteren min. Når jeg har en iPod, og har et stort iTunes bibliotek, er det jo praktisk at hun kan bruke samme programvar. Syns jeg da...

Jeg ser logikken og jeg har da også været inde på tanken om at gøre det samme.

Kunne imidlertid godt tænke mig at forsøge lidt med en ikke-Ipod lidt endnu. Det er billigere og vi har flere småsøskende som kommer efter - og den 80-talsmusikk som jeg har inde på Ipod'en er nok uanset ikke det "tweens"-ungerne er på jagt efter.

Jeg ser logikken og jeg har da også været inde på tanken om at gøre det samme.

Kunne imidlertid godt tænke mig at forsøge lidt med en ikke-Ipod lidt endnu. Det er billigere og vi har flere småsøskende som kommer efter - og den 80-talsmusikk som jeg har inde på Ipod'en er nok uanset ikke det "tweens"-ungerne er på jagt efter.

OK. Jenta mi har en del CD-er og lydbøker som allerede ligger inne i iTunes, så jeg går nok fortsatt for iPod.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...