Gjest telefonistisk Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Hvordan fungerer garanti og slikt ved kjøp av telefon direkte hos telenor sine nettsider? Tror det er noe gærent med telefonen pga at folk hører ikke meg i andre enden fra tid til annen, og det er bare ca 1 mnd siden jeg kjøpte den. Får jeg pengene tilbake? Ny telefon? What's the deal? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Telenor har rett til å prøve å reparere telefonen to ganger for samme feil før du kan kreve kjøpet hevet. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 For Telenor gjelder de samme reglene som for alle andre som selger mobiltelefoner. Ellers så er vel svaret fra Lillemus greit nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.