Gå til innhold

Bokstavstempler

Anbefalte innlegg

Skrevet

I gamle dager så hadde jeg bokstavstempler som vi hadde det mye moro med - de var oransje husker jeg.

Skulle gjerne ha funnet bokstavstempler igjen - har søkt litt på nettet uten hell. Noen som kan hjelpe?

Skrevet

Vet jeg har sett det i katalog fra panduro eller terapisløyd. Sjekk disse to på nett så finner du det nok:-)

AneM1365380603
Skrevet

Vi fant slike enten på leketøysbutikk eller hos bokhandleren, men det er 3-4 år siden.

Skrevet

Vet jeg har sett det i katalog fra panduro eller terapisløyd. Sjekk disse to på nett så finner du det nok:-)

Takk. Har sett begge steder uten å finne.

Skrevet

Vi fant slike enten på leketøysbutikk eller hos bokhandleren, men det er 3-4 år siden.

Tror jeg får ta meg en kikkerunde. Takk.

Skrevet

Takk. Har sett begge steder uten å finne.

Så rart....er helt sikker på at jeg har sett det ett av de to stedene. Men mulig det var i en katalog og at alle varer ikke ligger ute på nett da..?

Gjest Gurojenta
Skrevet

Panduro har iallfall, ellers finner du massevis av dette i ulike Scrapbooking-butikker i Norge. Søk på Scrapbooking, så får du masse treff.

Skrevet

Panduro har iallfall, ellers finner du massevis av dette i ulike Scrapbooking-butikker i Norge. Søk på Scrapbooking, så får du masse treff.

Får ta meg en tur innom Panduro skjønner jeg. Takk

Gjest Gurojenta
Skrevet

Så det på Claes Olsson i dag

Hmmm - sjekket der i går uten hell. Skal evt. sjekke ut en gang til.

Skrevet

Fant både på Clas Ohlson og Panduro når jeg først fant de riktige søkeordene :)

Det gjelder å ikke gi seg ;))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...