Gå til innhold

Upersonlige julekort :-(

Anbefalte innlegg

Gjest rullekanin

Det har ingenting med å være kravstorer å gjøre.

Julen for meg er en tid for ettertanke,og en mulighet for å sende noen varme ord, og så har jeg også erfart at folk man ikke har kontakt med ellers i året, faktisk holder den årlige kontakten med å sende personlige julekort,som forteller hvordan en har det ,og som viser at man bryr seg , selv om det kan være grunner til at man ikke har kontak ellers i året.

Eet julkort skal varme, ikke bare være et tegn på at det kommer en plikthilsen , i posten ,som viser at en egentlig ikke har tid,,

Har man ikke tid så prioriter det bort, er min mening

Kortene jeg sender ut i år er ikke pliktkort, men med et oppriktig ønske om god jul til alle de som mottar det. De jeg ikke bryr meg om sender jeg ikke til.

Fortsetter under...

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Orio

11

• tzatziki1365380058

6

• laban

5

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Da er vi uenige. Jeg ser ikke poenget med slike upersonlige kort, da kan de like godt la være. Folk som sender slike kort gir meg inntrykk av at julekort er et ork som skal være unnagjort raskest mulig og med minst mulig anstrengelse. Hvis vedkommende bryr seg så lite om meg at de ikke engang kan skrive God jul og navnet mitt og deres på kortet så kan det være det samme.

Det å se en klar sammenheng mellom hvor mye folk bryr seg om deg, og utseendet på julekortet du får eller ikke får, er å strekke ting i lengste laget

tror

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...