momo11365381141 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei. Jeg har ei jente som er drøyt 5 måneder og som nå i ca 2 1/2 uke har hostet så kraftig at hun flere ganger etter amming kaster opp. Spesielt plagsomt er hostingen og også oppkatet om natten. Dette startet med en vanlig forkjølelse der hun hadde redusert allmenntilstand og noe feber, men som gikk over i løpet av noen dager. Hun har også tidligere vært svært forkjølet, og var bl.a. innlagt på sykehus da hun var 1 mnd og ikke fikk puste pga tett nese. Vi har kjøpt hostesaft på apotek men ikke begynt å bruke den da fastlegen sa at den var uten effekt. Fastlegen sa også, da vi var hos henne for 3 dager siden, at den hostesaften som gir effekt ikke kan brukes før hun er 2 år. Er det noe som kan gjøres? Det er leit å se at hun stadig plages med hostingen, og oppkastet har nå ført til mange søvnløse netter for både henne og meg. Dette er vanskelig når det også er en 2 åring i huset. Jeg ser at honning anbfales brukt, men kan ei jente på 5 måneder få dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/293105-hoste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.