Gå til innhold

vekt/høyde på 4 og 7 åring

Anbefalte innlegg

Gjest høyde og kilo

har 2 jenter på 4 og 8 år som jeg hadde på helsestasjonen i dag.Den yngste skulle på 4 års kontroll men veide den andre i samme slengen.Hun på 4 år veier 15 kg og er 1 m høy..Hun på 7 år veier 24 kg og er 122 cm høy...er mine to små for alderen....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293169-vekth%C3%B8yde-p%C3%A5-4-og-7-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Den eldste datteren min var 104,5 cm på 4-årskontrollen. Da var hun 4 år og 6 mnd. Hun var 17 kg. 2 mnd før hun ble 7 år var hun 117 cm og 24 kg. Liten og litt kraftig.

Den neste var 105 cm den dagen hun ble 4 år. Hun var på 4-årskontroll da hun var 4 år og 7 mnd. Da var hun 109 cm og 19 kg.

Gjest Elextra

Den eldste datteren min var 104,5 cm på 4-årskontrollen. Da var hun 4 år og 6 mnd. Hun var 17 kg. 2 mnd før hun ble 7 år var hun 117 cm og 24 kg. Liten og litt kraftig.

Den neste var 105 cm den dagen hun ble 4 år. Hun var på 4-årskontroll da hun var 4 år og 7 mnd. Da var hun 109 cm og 19 kg.

Gutten min på 4,5 år er ca. 1,06 høy og veier ca. 19 kg.

AneM1365380603

Jeg glemte å ta med sønnen min, hehe. Han var 104,8 cm og 16 kg da han var 4 år og 6 mnd. 7 år gml var han 121 cm og 21,5 kg. Skinn og bein som han stolt sa selv ;)

Artig med en lengde/vekt-tråd igjen. Det har det ikke vært her på lenge.

Annonse

Annonse

Gjest Elextra

Mi jente som fyller 4 i mars veier 20 kilo og er 103 cm lang.

Hun som er 6,5 år veier 23 kilo og er 120 cm lang, tror jeg.

Han som er 8,5 år veier ca 30 kilo og er ca 129 cm lang.

Oi, det var noen solide plugger :).

Seksåringen min er ca. 118 cm. høy og veier 19 kilo, men han er mager og kunne gjerne hatt litt mer kjøtt på kroppen.

Fireåringen min er ca 106 cm. høy og veier det samme som storebroren, litt mer solid han, ja :-).

Oi, det var noen solide plugger :).

Seksåringen min er ca. 118 cm. høy og veier 19 kilo, men han er mager og kunne gjerne hatt litt mer kjøtt på kroppen.

Fireåringen min er ca 106 cm. høy og veier det samme som storebroren, litt mer solid han, ja :-).

Ja, de veier relativt mye. Alle tre har hatt store mager de første årene - fra rundt femårsalderen har de strekt seg (de to eldste) og magen har forsvunnet.

Hun minste leker hver dag at hun har baby i magen, og det ser jammen sånn ut :-) Men hun spiser ikke spesielt mye. Er ikke bekymret, for jeg regner med at hun strekker seg som de andre.

Han eldste ser ikke så tung ut - men det må være mye muskler på ham, for magen er relativt tynn, men han er sterk i beina.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...