Gå til innhold

Vannkopper? Haster!

Anbefalte innlegg

Gjest Andreas sin mamma

Minstegutten min fikk vannkopper for to uker siden. I går kveld så jeg at mellomste gutten hadde små kviselignende prikker på ryggen og magen (ikke så mange 3-4 på ryggen, 2 på magen). Tenkte at hvis det er vannkopper så vil jeg se det tydeligerer i dag, men nå ser de akkurat like ut, små og kviselignende, og det er ikke kommet flere. Minstegutten fikk flere i løpet av noen timer, noen var store og noen var små.

Kan jeg anta at det er vannkopper gutten min har fått? Bør jeg holde ham hjemme fra skolen (1. klasse)? Hva tror dere? Han virker i fin form foreløpig...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293203-vannkopper-haster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avgjørelsen er sikkert tatt allerede, men jeg ville ha holdt han hjemme. Har hørt om flere tilfeller om at vannkopper hos nr 2 bryter ut nøyaktig 14 dager etter nr 1. Vi har nettopp hatt to runder med vannkopper og storesøster fikk noen / endel STORE vannkopper mens lillebror fikk mange mange små vannkopper, så de trenger ikke se helt likens ut. Formen trenger heller ikke være dårlig, selv om man har vannkopper... hos oss var storesøster i god form mens lillebror hadde mye mer feber / var slapp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293203-vannkopper-haster/#findComment-2359261
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...