Gå til innhold

Julekort - igjen - bilde og tekst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg brukte www.japanfoto.no det tok 2-3 dager, men jeg er usikker på hvor mye tekst man kunne skrive, 4-5 små linjer tror jeg.

Heisann - jeg bruker vanligvis Eurofoto, og normalt er de superraske, men jeg vil tro at de aller fleste fotoleverandører sliter litt under julepresset akkurat nå slik at du ofte vil måtte beregne noen ekstra dager. Forrige leveranse (som kom for en uke siden - stor bestilling tok 5 dager.

Gjest Elextra

Du kjenner ingen med fotoprinter som kan printe ut for deg da? Julekortene kan man jo enkelt lage selv i fotoredigeringsprogram, og har man en god fotoprinter får man bra kvalitet på utskriften også.

Vi har det faktisk selv, men om jeg kunne bestille over nett tror jeg det blir både raskere og rimeligere :-).

Gjest Gurojenta

Vi har det faktisk selv, men om jeg kunne bestille over nett tror jeg det blir både raskere og rimeligere :-).

Ja, noe rimeligere blir det nok hvis man tenker på både blekk og papir. Men man printer jo fort 50 julekort på under 1 time hjemme. Du får forresten en del rimelige og gode fotoark hos Binders.

Annonse

Gjest Elextra

Rimeligere blir det nok, det tror jeg også. :o) Og mer lettvindt.

Ja, skal godt gjøres å få printet ut kort og funnet passende konvolutt til et par kroner pr. kort - som det koster hos Japan Foto. Og jeg er sikker på at jeg ville knotet minst et par timer for å få det til - et par timer jeg ikke har for tiden...

Gjest Gurojenta

Ja, skal godt gjøres å få printet ut kort og funnet passende konvolutt til et par kroner pr. kort - som det koster hos Japan Foto. Og jeg er sikker på at jeg ville knotet minst et par timer for å få det til - et par timer jeg ikke har for tiden...

Joda, det skjønner jeg godt. Det er kanskje ikke det man gidder å ta seg tid til om man har det litt hektisk i utgangspunktet.

AneM1365380603

Eurofoto pleier å være ganske kjappe. Jeg angrer på at jeg ikke brukte dem i år, for jeg satt og skreiv julekort for hånd i går. Jeg tror ikke det ligger for meg. Det var kjedelig å lime bildene inn, og håndleddet begynte å verke etter en liten stund. Det at håndskrevne julekort er laget med mer omtanke gjelder ikke for meg. Det var helt andre følelser jeg satt med ;)

Gjest Elextra

Eurofoto pleier å være ganske kjappe. Jeg angrer på at jeg ikke brukte dem i år, for jeg satt og skreiv julekort for hånd i går. Jeg tror ikke det ligger for meg. Det var kjedelig å lime bildene inn, og håndleddet begynte å verke etter en liten stund. Det at håndskrevne julekort er laget med mer omtanke gjelder ikke for meg. Det var helt andre følelser jeg satt med ;)

Enig i det. Men savnet altså å kunne lime inn ørlite mer tekst enn "god jul og godt nyttår", men har ikke funnet et sted der man kan lime inn et par lengre setninger. Derfor denne tråden :-).

AneM1365380603

Enig i det. Men savnet altså å kunne lime inn ørlite mer tekst enn "god jul og godt nyttår", men har ikke funnet et sted der man kan lime inn et par lengre setninger. Derfor denne tråden :-).

Jeg tror ikke det er plass til så veldig mye tekst hos Eurofoto, men litt mer enn "God jul og godt nytt år". Du kan velge tekststørrelse der også, så med liten tekst får du flere ord. Spørs da om tante Olga klarer å lese det som står der :)

Annonse

Gjest Elextra

Jeg tror ikke det er plass til så veldig mye tekst hos Eurofoto, men litt mer enn "God jul og godt nytt år". Du kan velge tekststørrelse der også, så med liten tekst får du flere ord. Spørs da om tante Olga klarer å lese det som står der :)

Nei, du kan ikke velge mindre tekst enn 12, og 12 der ser langt større ut enn 12 i f.eks. Word. Og det er faktisk ikke mye tekst det blir plass til, ikke halvparten av det jeg hadde tenkt :/.

''Det at håndskrevne julekort er laget med mer omtanke gjelder ikke for meg. Det var helt andre følelser jeg satt med ;)''

Haha, et ypperlig eksempel på at man ikke nødvendigvis vet hva som ligger bak oppmerksomheten man får. :o)

På mine kort fra Eurofoto bestilte jeg den vanlige "god jul og godt nytt år"-frasen med hilsen fra alle navna våre. Det er jo ikke så fryktelig mange navn, men de er lange og det ble plass til alle uten forkortelser og med alle tegn!! Så man kan skrive en god del der ja!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...