Gå til innhold

Ammetåke?


bontis

Anbefalte innlegg

Jeg fødte en sønn for 4 mnd siden. Siden da har jeg vært så merkelig i øynene og vært plaget av svimmelhet. Jeg fullammer. Jeg har vært til optiker og fått briller , og jeg har tatt blodprøver som ikke viste noe spesielt.Det har ikke blitt bedre, spesielt ikke svimmelheten. det er ikke slik at det snurrer rundt, men litt sånn "bomull" i hodet og beina. Øynene har problemer med å følge med. Mister litt balansen. Er det noen andre her som har eller har hatt det slik etter fødselen, vil jeg være takknemlig for svar. Har det sammenheng med amming? Kan det være hormonelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjære bontis. Uttrykket ammetåke har mere med det at man er glemsom og går mye i sin egen verden etter å ha fått barn. De symptomene du beskriver er ikke vanlig ved amming. Du sier du har tatt noe blodprøver, men ikke om du følges opp av lege. Hva med blodtrykket og blodprosenten? Ta kontakt med lege om du ikke allerede har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...