Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Guttungen på 7½ år har fram til nå brukt min gamle mobil, når han en sjelden gang har hatt bruk for det. Det er ikke ofte, men det er kjekt med en ekstra mobil i huset. Når har dette eksemplaret fra mobilenes verden blitt ekstremt håpløs med tastene, så i dag har jeg kjøpt en Nokia 2630 for 699,- m/Telenor Kontant. Han får den i julegave, sammen med en Legokran han ønsker seg, men den er ikke innkjøpt ennå.

I tillegg fikk jeg opprettet "Fri familie", slik at jeg, mannen, sønnen og begge mine foreldre ringer gratis til hverandre. Kjekt!

Så da har jeg i alle fall fått unna en ting i dag. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293354-ny-mobil-innkj%C3%B8pt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi (meg pappa og søsteren min) har avtalt å gi min mor mobil til jul, er virkelig på tide nå! så vi skal skaffe oss fri familie :) det blir kjekt, men og mamma plaprer så mye i tlf så det blir godt å få redusert telefon regningen litt :)

hvor mye betaler du i mnd på den fri familien du har skaffet deg? og hvor mange kan være med?

vi blir vel 4 stk. på den..

vi (meg pappa og søsteren min) har avtalt å gi min mor mobil til jul, er virkelig på tide nå! så vi skal skaffe oss fri familie :) det blir kjekt, men og mamma plaprer så mye i tlf så det blir godt å få redusert telefon regningen litt :)

hvor mye betaler du i mnd på den fri familien du har skaffet deg? og hvor mange kan være med?

Fri familie er gratis, og det kan være opptil 6 eller 7 telefonnr.

Cluet er at alle med abonnement kommer på samme regning. Hos oss er det slik at min mann og jeg har abonnementer, resten har diverse Telenor-/djuice-kontant, derfor ble det minimalt komplisert :)

Den lille 7-åringen min kunne i kveld fortelle meg at han ønsket seg en Sonymobil til jul, ikke det jeg kjøpte m.a.o. Nokia er ikke kult, påsto han :(

Eg har fri familie fra Telenor på en telefon og fri familie på en telefon fra Netcom, tror det er maks 6 telefoner pr. "familie", du kan også sende gratis sms og ringe gratis.

Det koster ingenting (tror eg) ihvertfall ikkje fra Netcom

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197144900' post='3743884]

Cluet er at alle med abonnement kommer på samme regning. Hos oss er det slik at min mann og jeg har abonnementer, resten har diverse Telenor-/djuice-kontant, derfor ble det minimalt komplisert :)

Den lille 7-åringen min kunne i kveld fortelle meg at han ønsket seg en Sonymobil til jul, ikke det jeg kjøpte m.a.o. Nokia er ikke kult, påsto han :(

han bytter nok meneing når han åpner og ser at han har fått en flonka ny mobil :) bare vent å se :)

Eg har fri familie fra Telenor på en telefon og fri familie på en telefon fra Netcom, tror det er maks 6 telefoner pr. "familie", du kan også sende gratis sms og ringe gratis.

Det koster ingenting (tror eg) ihvertfall ikkje fra Netcom

det må jo være en mnd pris? eller betaler man bare for det vi ringer/sms/mms til andre abonomenter?

hva vil du si er best av telenor og NetCom?

Annonse

Gjest nissekjerringa

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197144900' post='3743884]

Er nok enig der ja :) Sony Ericsson er mye bedre enn Nokia, skal aldri ha Nokia igjen.

Men, han blir garantert kjempeglad for telefonen :))))))

det må jo være en mnd pris? eller betaler man bare for det vi ringer/sms/mms til andre abonomenter?

hva vil du si er best av telenor og NetCom?

''det må jo være en mnd pris? eller betaler man bare for det vi ringer/sms/mms til andre abonomenter?''

Eg er ikkje helt sikker, men en av mine familiemedlemmer stod oppført som juridisk ansvarlig og hadde et eget abbonement hos Netcom fra før, eg og sønnen vår hadde kontantkort fra Netcom, det kosta ingenting ekstra og ha Fri Familie.

Du/dere har vel ett abbonement fra før?

''hva vil du si er best av telenor og NetCom?''

Det kan eg ikkje si enda, da vi nettopp har kjøpt nye abbonementer og telefoner med noe som heter FriVenner (+ Fri Familie som er gratis, for gratis sms, og ringe gratis til èn fasttelefon også) fra Telenor, da kan vi (ifølge Telenor) ringe gratis til 2 millioner Telenorabbonenter.

Der betaler eg kr.229.- i mnd., men det er jo en slags nedbetaling av telefonen, etter 12 mnd. synker månedsprisen til 49.-.

Er nok enig der ja :) Sony Ericsson er mye bedre enn Nokia, skal aldri ha Nokia igjen.

Men, han blir garantert kjempeglad for telefonen :))))))

''Er nok enig der ja :) Sony Ericsson er mye bedre enn Nokia, skal aldri ha Nokia igjen.''

veldig enig.

men nokia har bililge enkle tlf...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...