Gå til innhold

Gave eller blomster tl barnehageansatte?

Anbefalte innlegg

Jeg sitter i SU for en småbarnsavdeling med 12 barn. I fjor (da var ikke jeg SU-representant) fikk alle de ansatte (4 stk, nå er de 6 som bytter på) en julestjerne fra foreldrene/barna i avd. Jeg har ikke samlet inn penger i år, men kom på det nå... Er det vanlig å gjøre det? Bør jeg få ut fingeren? Ups.. Jeg skrev brev til alle foreldrene der jeg først presenterete med, oppga e-post og telefnnummer, og ba om e-postadresser og telefonnr., og skrev et kort referat fra første møtet etter jeg ble valgt på foreldremøtet.. Foreløpig har jeg fått respons fra kun to mødre. Synes det var dårlig. :(

Så tviler på at de blir med p å spleise på noe til de ansatte, men synes de fortjener det, for de er utrolge mot barna våre (de fleste, dog ikke alle).

Hvordan gjøres det i deres barnehage? I fjor fikk de blomsten på Lucia-dagen, og det er jo allerede torsdag..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293361-gave-eller-blomster-tl-barnehageansatte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

hidi, the scorpion

Hva er "ler!"?? Trådstarter glemte en bokstav, du har glemt flere ord.

Morsom du er.

Ler er presens av å le! Kan du ikke norsk?

Det var ment som en morsom kommentar til trådstarter, altså det motsatte av mobbing...;(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...