Gå til innhold

Nintendo eller hva det heter for noe...;-) HJELP

Anbefalte innlegg

Sønnen på 8 ønsker seg veldig "Buzz"-spill til jul.... Han har aldri interessert seg for slikt før, og både jeg og gubben er totalt grønne i den verdenen der... Vi har imidlertid bestemt oss for å innfri ønsket. Men:

Hva trenger vi av utstyr? Vi har INGENTING fra før... HVor kan vi få kjøpt sånt forholdsvis billig!? Helst på nettet, da vi bor litt krøklete til i forhold til butikker og utvalg...

På forhånd takk!

Fortsetter under...

Du trenger ikke den ekstra håndkonsollen for å spille Buzz. Men den er kjekk å ha til andre Playstationspill, når to personer vil spille sammen.

Du må gjerne sjekke disse produktene opp mot andre el-butikker, men nå vet du i hvertfall hva du skal se etter :)

:-) :-) TUSEN takk for at du tok deg bryet med å finne linker til meg! :-) Men forstod jeg rett: Jeg trenger bare den dyreste delen, og ikke det ekstra til 299,-!?

Du trenger Playstation 2-pakken, og i denne pakken er det med et Buzz-spill. Du må ha minnekortet (for å kunne lagre hvor langt man er kommet i forskjellige spill), og en ekstra håndkonsoll trengs kun hvis man skal spille to stykker mot hverandre på andre spill enn Buzz (f.eks. bilspill, Star Wars)

Gjest nissekjerringa

:-) :-) TUSEN takk for at du tok deg bryet med å finne linker til meg! :-) Men forstod jeg rett: Jeg trenger bare den dyreste delen, og ikke det ekstra til 299,-!?

Du må ha selve maskinen, Playstation 2, går ut ifra at du ikke har den siden du skriver at dere ikke har noen ting.

Først maskinen med evt. ekstra minnebrikker, og så kan du kjøpe Buzz spillet m/tilbehøret.

Annonse

Du må ha selve maskinen, Playstation 2, går ut ifra at du ikke har den siden du skriver at dere ikke har noen ting.

Først maskinen med evt. ekstra minnebrikker, og så kan du kjøpe Buzz spillet m/tilbehøret.

Jeg la ut link til en PS2-pakke inkl. Buzz.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...