mariaflyfly Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 En hvitvask blei i går kveld farga lyseblå da det hadde sniki med seg ei blå t-skjorte oppi. Kan jeg ha litt klor i maskina og vaske på nytt? Eller ødelegger dette noe i maskina? Og hva med det som skal vaskes etterpå? Anyone? 0 Siter
Atene Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Det eneste jeg har prøvd som hjelper, er Biotex hvitt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Det eneste jeg har prøvd som hjelper, er Biotex hvitt. Har ikke det i huset. 0 Siter
frosken Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Legg klærne i litt kklorvann inntil du ser virkningen, og så vasker du de på vanlig måte i maskinen etterpå :-) 0 Siter
frosken Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 - Skjønner du gleder deg til konsertene ! 0 Siter
Gjest piamia Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Ikke ta klor i maskinen. Legg det i en bøtte frem til du ser resultat, og vask alt to ganger i maskinen etter på. Viktig å få skylt ut kloren skikkelig, da man kan reagere på huden viss det sitter klor i klær. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Skjønner du gleder deg til konsertene ! Jepp. 0 Siter
Orio Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 - Jeg la ikke merke til den manglende l-en. Men det kunne jo vært spennende å høre hvordan det gikk med et kor i maskinen. Det måtte vært et barnekor, kan ikke helt se for meg at du klarer å stappe hele mannskoret fra Berlevåg i vaskemaskinen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Jeg la ikke merke til den manglende l-en. Men det kunne jo vært spennende å høre hvordan det gikk med et kor i maskinen. Det måtte vært et barnekor, kan ikke helt se for meg at du klarer å stappe hele mannskoret fra Berlevåg i vaskemaskinen. Det er Berlevåg-gjengen som virkelig hadde trengt en omgang i maskina. Så kanskje det kunne kommet en rein tone etterhvert... 0 Siter
Orio Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Det er Berlevåg-gjengen som virkelig hadde trengt en omgang i maskina. Så kanskje det kunne kommet en rein tone etterhvert... Så det er en runde i vaskemaskinen som skal til for å synge rent? Da er det håp for meg også, bare jeg finner en stor nok vaskemaskin. :- ) 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 - Trodde du plutselig hadde fått et nynorskanfall! ;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Her har vi vasket med klor noen ganger. Jeg har aldri tenkt på at det kan ødelegge maskinen; den fungerer i hvert fall fortsatt. 0 Siter
Linnea78 Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Har ikke det i huset. Da ville jeg kjøpt det. For det går i maskina uten å skulle ødelegge den. Ellers er det sikkert lurt å legge klærne i bløt slik at du ser resultatet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.